Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm... backpacking en mnd. Når våren etterhvert begynner igjen?

Tenkte å bare kjøpe interrailbilett og sette ut på en reise :w00t:

Andre gode idèer... jobber for tiden, men har lyst til å bruke en del av tiden i år på å oppleve ting før jeg begynner med utdanning til høsten igjen.

 

Var bare å finne noen å reise med også :thumbdown:

Så godt som alle jeg kjenner er enten på folkehøyskole, noen på høyskole/uni. og en god del i militæret.

Lenke til kommentar

Digg å ha fredag i dag. I morra er det Internasjonal Dag på skolen. Bare tull og ikke noe vits i å møte. På torsdag er det Operasjon Dagsverk, men jeg gidder ikke jobbe så jeg har fri til fredag nå :D

 

Perfekt timing til å begynne på et prosjekt jeg har begynt på. For å utfordre musikksmaken min skal jeg høre gjennom alle albumene på 1001 Albums You Must Hear Before You Die.

Lenke til kommentar

Du får i hvert fall ikke selskap av meg. Jeg kan ikke ha siste siffer på annet enn 5 eller 0. Derfor er det dritirriterende med en vekkerklokke som sånn egentlig har noen minutter lag. Jeg prøver bare hjernevaske meg selv med at jeg sov forbi de minuttene, det var ikke det at den begynte ringe for sent.

 

Samme gjelder forsåvidt volum. 5 eller 0.

Lenke til kommentar

Ja, altså. Det kan gå med partall. Og jeg er veldig glad i partall på.. Vel, det meste. Så det kan gå med partall, om det er best sånn med volumet. Men på PC-en, for eksempel, så er det enten 25, 50, 75 eller 100. Det er ikke noe annet som går, rett og slett.

Så jeg er veldig glad i partall, men 5 er et såpass rent tall, at det er ikke noe problem. Oddetall er ikke noe gøy og primtall er verst(med unntak av 5).

 

edit: Herregud, ja. Jeg tenker faktisk på oddetall og primtall som skitne. Og ikke i den gode betydningen av ordet.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Det ultimate tallet for min del er 4. Det er tross alt 2 opphøyd i 2 og dermed det kvintesensielle partall.

 

edit: De er jo skitne så det er ikke så rart. Spesielt 3 er grusomt. Verre tall finnes ikke. 5 går an. Du har rett i det at det er et pent tall.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...