After Dark Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 fikk veldig lyst til å lage meg en avatar der det står GOD JUL POKEY, HOHOHO! Din foræder! Altfor tidelig med juleavatar før 1. Desember! Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Merker at jeg omtrent kan runke til det nye Fallout WORD!!! Er så insanely hekta for øyeblikket! Jeg ble ond på starten nå nettop Å bli ond hjelper på både våpensamling, stimpacksamling og caps samling! Helt klart! Er litt tosidig jeg, litt ond, litt god Heng deg på Fallout new vegas tråden Samboe! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 nei det er der det ikke, det er faktisk jul fra julevarer kommer i butikken til slutten av tg. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Jula begynner i desember. Butikker som tar inn julevarer før første desember burde brennes, og hus med julepynt tvangsselges. Endret 26. oktober 2010 av Dermuszdel 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg hater førjulspynt og selging. Dårlig gjort. Det samme med de som selger sånne påskeegg før påske.. Elsker deg, sk!ppy! Elsker deg! Kvinneguiden er en perfekt plass å plage kvinner i BRENN, ALLE BUTIKKER SOM PYNTER FØR 1. DESEMBER!! BRENN, I SAY! BRENN! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 nesten alle butikker får julevarer før desember da produsenten sender det(noe de kan pga avtaler osv) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Tante høyre? Frøken venstre? Onkel kjepp. msg? Lool, synsk? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 nesten alle butikker får julevarer før desember da produsenten sender det(noe de kan pga avtaler osv) og så da? Fortsatt: BRENN! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Din foræder! Altfor tidelig med juleavatar før 1. Desember! hvis jeg skriver god jul glimti og pokey da? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Blæææ. Jeg irriterer meg grønn over tre innleveringer, to prøver og en presentasjon som vår idiotiske lærer vil ha oss til å gjøre i morgen. Dette er selvsagt ved siden av en stor dose lekser med diverse innhold, og jeg blir veldig veldig glad om noen med et snev av nynorskkunnskaper hadde giddet å bøyd disse ordene for å lette litt på arbeidet mitt mens jeg fortsetter øvingen. Har prøvd en rekke andre steder, men får også prøve å selge meg som prostituert her i håp om at noen kåte nordlendinger er keen på litt bøyingkos på slutten av en trasig kveld: - skapt - få - ser - deltek - tv - veker - folk - dommarane Lærere = Endret 26. oktober 2010 av Paisley Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Din foræder! Altfor tidelig med juleavatar før 1. Desember! hvis jeg skriver god jul glimti og pokey da? Gud så jeg lo av den avataren :!: Alltid like gøy når folk legger merke til meg. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Det er jo noen som har hatt juleavatar siden forrige jul? :!: Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 http://www.addictinggames.com/you-might-get-nervous-2-game.html GAHH!!!!!! 47 sek på extreme her. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg hater førjulspynt og selging. Dårlig gjort. Hater du de som kjøper like mye? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Hater du de som kjøper like mye? Bare de som kjøper feil type. edit: Som deg, altså. edit2: Egentlig tuller jeg. For det er en større synd å kjøpe den riktige typen før tida. Men det går greit så lenge det ligger snø på bakken. Endret 26. oktober 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Mack er best. BRING IT ON Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Gud så jeg lo av den avataren :!: Alltid like gøy når folk legger merke til meg. Du tok det med godt humør, tenkte kansje jeg greide å provosere deg litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Datasmurf som sa han skulle komme å besøke meg på jobb idag, men kom aldri Jeg hadde løpt ut av butikken om Datasmurf kom på jobben min :!: Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Datasmurf som sa han skulle komme å besøke meg på jobb idag, men kom aldri Jeg hadde løpt ut av butikken om Datasmurf kom på jobben min :!: Pfft! Datasmurf er kos! Dog.. hadde sendt han på dør hadde han ikke hatt kaffe med til meg Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Bare de som kjøper feil type. Pft. Du aner ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg