Pubé Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Se i barn og familiedelen, jeg er LaCrouX. kan si at på slutten tok diskusjonen ikke akkurat min vending hva heter tråden? Men basic stalkerskills fant jeg bruker og alle innlegg på 1minutt og 23,5sekunder http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=518923&st=0 Noe S!ppy skrev: *blalbabla* og lagde meg en bruker for å krangle med de kverulante kjærringene. (ikke alle). Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Grr... kjerring... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Sett noe til dvd-en B-real?Nei Kjenner jeg er RIMELIG irritert nå egentlig. Greit, har fått hentet albumet ned i FLAC og hele greia via deres nettsider men...MEN! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) SINT AND SINNERS! SOMETHING WITHIN US! WE ARE LORD OF THE FLIEEEES! Endret 26. oktober 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 http://www.addictinggames.com/you-might-get-nervous-2-game.html GAHH!!!!!! Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 So,whats up guys? Fant først denne tråden nå, og MY GOD det er 19168 sider her jo... Tar meg nok litt tid å lese igjennom... Ill be back in say.....7 år? Muahhh... Men seriøst, hva snakker vi om på en slik tråd? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 :::::::::::::::::::::::::::: Digger den nye avataren din, pokey! Totalt enig. Blir så vanvittig provosert av at de selger kakemenn og julebrus i oktober!! Begynne å selge 15. desember, tidligst! Det synes jeg! Men seriøst, hva snakker vi om på en slik tråd? Velkommen til DNFK! Du kan snakke om det du vil! DNFK er som en fest, bare på pcen! So asosialt, men dog så sosialt! Snakke med folk, vel! Kos deg! (når du kommer tilbake i 2017) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 So,whats up guys? Fant først denne tråden nå, og MY GOD det er 19168 sider her jo... Tar meg nok litt tid å lese igjennom... Ill be back in say.....7 år? Muahhh... Men seriøst, hva snakker vi om på en slik tråd? Gangbanging, trekanter, kaker og Datasmurfs små problemer i hverdagen. Samt litt av Nopros seksuelle fantasier. 1 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Kos deg! (når du kommer tilbake i 2017) Trur jeg bare hopper inn her jeg, hadde nok blitt smågal skulle jeg trollet igjennom alt det Hei alle Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 So,whats up guys? Fant først denne tråden nå, og MY GOD det er 19168 sider her jo... Tar meg nok litt tid å lese igjennom... Ill be back in say.....7 år? Muahhh... Men seriøst, hva snakker vi om på en slik tråd? Gangbanging, trekanter, kaker og Datasmurfs små problemer i hverdagen. Samt litt av Nopros seksuelle fantasier. Og det værste er at det ikke er tull en gang.. Når jeg tenker meg om er det stort sett det vi sitter og prater om! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva gjør folket nå på kvelden? Jeg lurer nok en gang på hvor useriøs det er mulig å bli i diskusjoner og hva man egentlig kan oppleve at folk skriver... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Glemte Nstins små pedo-tokter, men det har hvem som helst fått med seg så fort man blar en side i denne tråden. 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Datasmurf som sa han skulle komme å besøke meg på jobb idag, men kom aldri Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 http://www.addictinggames.com/you-might-get-nervous-2-game.html GAHH!!!!!! Greier maks 19 sekund. Forresten, noen som har vurdert Thinkpoint som virus? Utrolig artig! Når man skal fjerne det må man bruke regedit, men Thinkpoint har deaktivert nettopp dette, så da må man endre filtypen, men dette har Trustedinstaller gjort rede på, så man får ikke tillatelse. Man kan prøve å finne commander.exe i win32, men det er ikke mulig. Ganske fucked, for å si det litt mildt! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Kjedelig å vente på folk som aldri kommer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 :::::::::::::::::::::::::::: Digger den nye avataren din, pokey! fikk veldig lyst til å lage meg en avatar der det står GOD JUL POKEY, HOHOHO! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Merker at jeg omtrent kan runke til det nye Fallout 3 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Foretrekker redtube Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Merker at jeg omtrent kan runke til det nye Fallout WORD!!! Er så insanely hekta for øyeblikket! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Merker at jeg omtrent kan runke til det nye Fallout WORD!!! Er så insanely hekta for øyeblikket! Jeg ble ond på starten nå nettop Å bli ond hjelper på både våpensamling, stimpacksamling og caps samling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg