Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Se i barn og familiedelen, jeg er LaCrouX. kan si at på slutten tok diskusjonen ikke akkurat min vending :p

hva heter tråden?

Men basic stalkerskills fant jeg bruker og alle innlegg på 1minutt og 23,5sekunder :ph34r:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=518923&st=0

Noe S!ppy skrev:

*blalbabla* og lagde meg en bruker for å krangle med de kverulante kjærringene. (ikke alle).
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

::::::::::::::::::::::::::::

Digger den nye avataren din, pokey! :thumbup:

Totalt enig. Blir så vanvittig provosert av at de selger kakemenn og julebrus i oktober!!

Begynne å selge 15. desember, tidligst! Det synes jeg!

Men seriøst, hva snakker vi om på en slik tråd?

Velkommen til DNFK!

Du kan snakke om det du vil! DNFK er som en fest, bare på pcen! So asosialt, men dog så sosialt!

Snakke med folk, vel! :new_woot:

Kos deg! (når du kommer tilbake i 2017)

Lenke til kommentar

So,whats up guys?

Fant først denne tråden nå, og MY GOD det er 19168 sider her jo... Tar meg nok litt tid å lese igjennom... Ill be back in say.....7 år? Muahhh... Men seriøst, hva snakker vi om på en slik tråd?

Gangbanging, trekanter, kaker og Datasmurfs små problemer i hverdagen. Samt litt av Nopros seksuelle fantasier.

Og det værste er at det ikke er tull en gang.. Når jeg tenker meg om er det stort sett det vi sitter og prater om! :love:

Lenke til kommentar

Greier maks 19 sekund.

Forresten, noen som har vurdert Thinkpoint som virus? Utrolig artig! Når man skal fjerne det må man bruke regedit, men Thinkpoint har deaktivert nettopp dette, så da må man endre filtypen, men dette har Trustedinstaller gjort rede på, så man får ikke tillatelse. Man kan prøve å finne commander.exe i win32, men det er ikke mulig. Ganske fucked, for å si det litt mildt! :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...