Wiciwato Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg vil og ta powernap! Fryser som en blikkboks i Sibir. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Jeg har hissa på meg enda flere kjærringer fra KG! (Ble veldig sur på hu ene, og ble vel direkte useriøs i det ene inlegget og skjelte hu ut ) Endret 26. oktober 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Alle kjerringhullene på kvinneguiden bør bli skutt og brent. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Absolutt, hun påstår at jeg sa noe jeg ikke sa, og har begynt å klippe å lime i inleggene mine. Det kan tolkes anderledes om du bytter ut et ord - og da betyr det jo det andre, ikke sant? Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Absolutt, hun påstår at jeg sa noe jeg ikke sa, og har begynt å klippe å lime i inleggene mine. Det kan tolkes anderledes om du bytter ut et ord - og da betyr det jo det andre, ikke sant? link? jeg kan hoppe inn å backe deg Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Nei, for all del var litt halveis min feil But they are goin down! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva er denne kvinneguiden? Har forstått såpass at det er en nettside, men har du registrert deg der for å argumentere og diskutere kvinne-stuff? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Delvis. Registrerte meg for å krangle med alle kjærringene. Tok nøyaktig 10 sekunder fra jeg registrerte meg, til første kvinne hadde begynt å krangle med meg. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Koteletten ble suksess. Saftig og fin. Litt like smak, skulle nok stekt den i salt og pepper. Har god potetsalat til så det er ikke noe problem Hver kotelett var 400g så jeg gadd ikke lage to. Endret 26. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Delvis. Registrerte meg for å krangle med alle kjærringene. Tok nøyaktig 10 sekunder fra jeg registrerte meg, til første kvinne hadde begynt å krangle med meg. Hva er det dere krangler om da? Link! Endret 26. oktober 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Va hadde dere gjort? Jeg hadde kverka hu dama. http://www.keepbusy.net/play.php?id=girlfriend-deletes-wow-characters Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Satt nesten knisen i halsen da jeg la merke til Bil og Trafikk-delen på kvinneguiden. :!: Hadde ikke forundret meg om den var spammet med tråder som het "Hvordan kjøre bil?" og "Hvilket gir står bilen min i?" Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Se i barn og familiedelen, jeg er LaCrouX. kan si at på slutten tok diskusjonen ikke akkurat min vending Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Se i barn og familiedelen, jeg er LaCrouX. kan si at på slutten tok diskusjonen ikke akkurat min vending hva heter tråden? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Tråden vekkes til live igjen ved at jeg spiser pizzabolle, og har lært mye om mørkekjøring Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Va hadde dere gjort? Jeg hadde kverka hu dama. http://www.keepbusy.net/play.php?id=girlfriend-deletes-wow-characters ...GM ticket anyone? Jaja, dette er grunnen til at livet er bedre uten bitches og hoes. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 WoW befores hoes Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Uenig. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Hadde lett sletta alle mine paladins og gnomer for å få en heit dame, men har ikke wow-konto 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg