Sk!ppy Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg vil òg ta laser, men må vente til jeg blir over 18, og at synet stabiliserer seg. Akkuratt nå går det litt ned igjen. Man kan jo håpe at det skal synke til -1/0 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg lurer på om jeg skal selge ræva mi slik at jeg har råd til SSD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Linser er noe dritt. Men det er vel bedre enn briller, jeg har aldri brukt det, og har ikke store planer om å begynne med det heller. Er bare frustrerende at det skal så lite til før de detter ut, og da er det ikke alltid like lett å få de på igjen. Sett noe til dvd-en B-real? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Linser er noe dritt? Wtf? Linser er himmeln! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Hvor i all verden har dere ifra at linser dette lett ut? Har brukt linser i flere år nå, å har aldri hatt problemet med å miste dem, særlig ikke etter at jeg fikk døgnlinser. Har du brukt linser en stund er det forsovidt heller ikke noe problem å sette de på igjen om de detter ut. Når jeg moter meg opp til det blir det nok laser Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Linsa mi har detti ut EN gang. Og det var dagen etter at jeg begynte med linser fordi jeg klødde meg for hardt i øyet av gammel vane Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Må være øynene mine som er mongo da. Enten så er de klistra eller så er de på vei ut bare jeg gjesper (og får trårer i øyene). Det er egentlig ikke dritt, er bare lei av være avhengig av de. Er jo selvfølgelig bedre alternativ enn å ikke se skikkelig, er heldigvis ikke blind. Selv om jeg bruker månedslinser så kan jeg av og til ikke bruke de mer enn noen dager uten at det kjennes noen ut som noen har revet ut øyenene mine om jeg tar de av. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 I don't always take a seat, but when I do it I do it over there. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg bruker endagslinser jeg da ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Briller uten styrke er mye billigere om du skulle finne ut at du ikke passer brilleløs. Sant, men briller er fortsatt et evig pes. Tar jeg laser, må jeg først overbevise meg selv at jeg ser bra ut uten briller også. Ellers ser jeg ikke helt vitsen. Jeg må vente på å få råd til å ta laser jeg, noe som sikkert ikke blir før jeg har passert 30 og endelig kommet meg ut i jobb / gifta meg rik. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Briller er tingen. Hvordan ellers kan jeg vippe brillene ned på nesen og gi deg et dødlig blikk over brillekanten? 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Det går vel ikke an å steke svinekoteletter feil? Kjøpte et par digre. Var egentlig sommerkoteletter jeg så etter men fant ikke. Svinekoteletter er vel samme greia..bare at disse var tjukkere. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Stek de litt i panne og smekk de i ildfastform i 8-10 minutter på 180 grader midt i ovnen så får du nom nom nom middag :3 Briller er tingen. Hvordan ellers kan jeg vippe brillene ned på nesen og gi deg et dødlig blikk over brillekanten? Jeg ble mobba for briller gjennom hele barndommen så jeg står heller glatt over dritten og bruker linser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Har ingen ildfast form. Går vel å svi dem i panna noen minutter på hver side og ha potetsalat til? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Det går vel ikke an å steke svinekoteletter feil? Å, jo! En hver som har blitt servert svinekoteletter hos min mor kan skrive under på det.Hu heiv på masse salt og pepper og stekte de til de var harde. Flere ganger og så opplevde jeg at kotelettene knakk i det du satte gaffelen i dem. Selv så foretrekker jeg å ovnsteke koteletter. Pleier å skjære vekk beinet først og hive i fryseren. Når jeg har spart opp en del så koker jeg kraft på de. Har ingen ildfast form. Går vel å svi dem i panna noen minutter på hver side og ha potetsalat til? Funker fjell det også. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Stek på middels sterk varme da og ikke for lenge på hver side Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 satan i helvette inbetweening er krevende siden man må være helst ekstremt stødig på henda for at det ska bli bra. *lage mat* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Woo! Jeg fikk endelig min kjære Zune! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Hva er "for lenge så de blir tørre" da? Bare å stikke i dem med gaffel og sjekke om de er stekt eller? Vil ikke ødelegge gourmet-middagen min Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Ingenting, er som en times lang powernap. Og nå fikk jeg meget lyst på kaffe i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg