Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tell me about it. Jeg var så nevrotisk for noe år siden at jeg turte ikke ha telefonrøret liggende på engang (hadde fasttelefon). Og mobilen var alltid slått av.

 

Det endte med at mamma ringte til bestekompisen min for å sjekke om jeg var i live, for de hadde ikke snakket med meg på over 3 uker, og begge telefonene var alltid "opptatt". Jeg satt tilfeldigvis i stua hans da..fikk en høvelig kjeftebøtte da, hun sa de holdt på å ringe politiet for å komme og bryte seg inn og sjekke om jeg var i live osv.

 

Da lærte jeg å hvertfall ha mobilen liggende på.

Lenke til kommentar

Jeg har laget bruker på kvinneguiden. Det var en dum avgjørelse. Har allerede hisset på meg over 20 kjærringer. Hadde tenkt til å dra "Uansett, hvorfor er du ikke på kjøkkenet" men tenkte at jeg var på litt feil forum til det.

Flott! Tanteklubben der trenger å få utfordret sitt snevre syn på verden. Det er stort sett en gjeng bedrevitere som backer opp hverandres forutinntatte holdninger.
Lenke til kommentar

Jeg har laget bruker på kvinneguiden. Det var en dum avgjørelse. Har allerede hisset på meg over 20 kjærringer. Hadde tenkt til å dra "Uansett, hvorfor er du ikke på kjøkkenet" men tenkte at jeg var på litt feil forum til det.

Flott! Tanteklubben der trenger å få utfordret sitt snevre syn på verden. Det er stort sett en gjeng bedrevitere som backer opp hverandres forutinntatte holdninger.

 

 

Haha, genialt sk!ippy :!:

 

 

Hun ene vrir på alt jeg sier.

 

Jeg skrev "Ettersom de blir eldre, burde de får mye mer kontroll selv. Det er noe galt når ungen på 17 år må spørre om å gå ut." (no sånnt, ikke direkte)

 

Det jeg får som svar "Du sier jo at foreldre ikke skal ha kontroll på barnet sitt, og at det skal få gjøre som det vil?"

:wallbash:

Endret av Sk!ppy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

-6 og -6,5 på øynene, og har etter hvert gått bort fra det billigste jeg finner og over til det kuleste jeg finner. :p

Som mine nåværende fra Armani. :wee:

Og solbrillene ... Vel, la oss bare si det sånn at Oakley-innfatning + styrke i glassene = dyrt!

 

Riktignok, det var de forrige solbrillene mine. Mine nåværende fra Peak var mye billigere. :p

Lenke til kommentar

Jeg prøvde linser back in the day, men reagerte på alle jeg prøvde og gav etter hvert opp.

Toppa seg den dagen jeg hadde glemt brillene hjemme, hadde sløyd, sto og høvla og en av linsene falt ut og oppi høvelsponet. -_-

 

Jeg var tilnærma blind allerede da. Ble ikke bedre med bare én linse, for å si det sånn. :p

 

 

Jeg vil ta laser!

Selv om jeg frykter jeg ikke passer uten briller. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...