L4r5 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Nope. I mainquestet må du drepe super mutant behemothen utenfor GNR, alle Brotherhood-folkene blir slått i svime. I tillegg er det vel et par andre tilfeller i mainquestet du må drepe noen. Om du teller med virituelt mord har du jo og vault-questet der du finner faren din, inne i Raven Rock er det vanskelig å unngå, og i tillegg er det vel et par andre "obligatoriske" mord. GNR kan skippes. I den virtuelle verden så kan du bare trigge failsafen. De dør, men kan være vanskelig og si at det ikke er jeg som dreper dem. I Raven Rock tror jeg at jeg skulle klart det ved å løpe mye. Vi har jo han enclave-fyren i Jefferson memorial da. Ikke sikker på om det er mulig å overtale han til å slutte fredelig. Dette må prøves på. Jeg kan jo også si for meg selv at om en companion dreper folk så er det ikke jeg. Da blir det straks lettere. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Nå fikk jeg lyst til å spille Fallout 3 igjen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Noen som har fått med seg operation nigger? Det holder bare å ha et ord riktig på reCaptchaer. Som regel så er det ene ordet et de prøver å få dekodet siden datamaskinen ikke klarer å lese det. Så om du skriver et ord riktig og bytter ut det andre med "nigger" så vil datamaskina etterhvert dekode det andre ordet som nigger om mange nok gjør det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Nope. I mainquestet må du drepe super mutant behemothen utenfor GNR, alle Brotherhood-folkene blir slått i svime. I tillegg er det vel et par andre tilfeller i mainquestet du må drepe noen. Om du teller med virituelt mord har du jo og vault-questet der du finner faren din, inne i Raven Rock er det vanskelig å unngå, og i tillegg er det vel et par andre "obligatoriske" mord. GNR kan skippes. I den virtuelle verden så kan du bare trigge failsafen. De dør, men kan være vanskelig og si at det ikke er jeg som dreper dem. I Raven Rock tror jeg at jeg skulle klart det ved å løpe mye. Vi har jo han enclave-fyren i Jefferson memorial da. Ikke sikker på om det er mulig å overtale han til å slutte fredelig. Dette må prøves på. Jeg kan jo også si for meg selv at om en companion dreper folk så er det ikke jeg. Da blir det straks lettere. GNR kan skippes, men det blir jo rimelig teit hvis du skal si at du har spilt igjennom. Det går ikke an å få enclave-fyren i memorialet til å avslutte fredlig, jeg hadde en diplomatkarakter (speech, sneak og barter som tagskills, faktisk!), og fikk ikke fyren til å avslutte det fredlig, han gjør bare narr av deg fordi du er dumsnill, og prøver å drepe deg... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Noen som har fått med seg operation nigger? Det holder bare å ha et ord riktig på reCaptchaer. Som regel så er det ene ordet et de prøver å få dekodet siden datamaskinen ikke klarer å lese det. Så om du skriver et ord riktig og bytter ut det andre med "nigger" så vil datamaskina etterhvert dekode det andre ordet som nigger om mange nok gjør det 4chan som kom på dette eller? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Fallout-tråden er den veien ----> Endret 26. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Nei, der er det bare en checkbox som lar meg slette innlegget ditt. 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Jeg tror tråden fallout. Tog du'an? Fall-ed-out hø hø hø Endret 26. oktober 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 iluuu folkens <33 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har en date i dag! Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har en date i dag! lykke til! iluuu 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Tante høyre? Frøken venstre? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Tante høyre? Frøken venstre? Onkel kjepp. 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Tante høyre? Frøken venstre? Onkel kjepp. Nå skal jeg hive meg i YAAAAAARGH!Stran å kjøre hjem. Sjallabais! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Nei, der er det bare en checkbox som lar meg flytte innlegget ditt. Rett skal være rett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har en date i dag! Hvor mye koster hun per time? 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Sikkert en av de billige til 100kr timen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Visste dere at Norge er det nest mest korrupte landet i Norden? Leste det nå nettopp. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Tante høyre? Frøken venstre? Onkel kjepp. msg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Visste dere at Norge er det nest mest korrupte landet i Norden? Leste det nå nettopp. Det var jeg som bestakk avisen til å skrive det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg