Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Fallout horene er de beste new_woot.gif

Apropos Fallout-horer. Det finnes en horemod til FO3. Da kan du pimpe ut forskjellige kjerringer rundt om kring.

 

*også stå i mot trangen til å reinstallere Fallout 1 og 2*

Ikke stå i mot!

 

Petter: Du etterlyser en god storyline og sier at Fallout3 ikke var bra? o_o

Han spilte bare 40 minutter. Han gav det ikke en sjanse i realiteten.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, dette er min første playthrough så jeg gidder ikke skippe mainquests :) Det bare irriterer vette av meg at jeg kan waste all oppspart ammo til 3 forskjellige våpen i EN sidequest, og så finne ut at den egentlig er "feil level". Sånt ødelegger så utrolig mye av innlevelsen. Da blir du minnet på at det er et spill.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vet, fikk den ikke til å fungere icon2.gif

Tenkte jeg skulle bli den største pimpen Wasteland har sett.

Jeg har faktisk ikke prøvd den selv. Oppdaget den først i helga og da var jeg fullt opptatt med New Vegas. :p

 

Bare L4r5 vet om de snuskete detaljene i spill ... :nei:

Ikke bare meg tydeligvis. Men når det gjelder FO-universet så kan jeg en del. Lurer på om jeg skal melde meg på Kvitt eller dobbelt i den kategorien. :p

 

Begynte igjen på Fallout 3 på PC her om dagen, men så kjøpte jeg TF2, så da gamer jeg det istedenfor.

Du er en sånn casual du altså.

 

Vel, dette er min første playthrough så jeg gidder ikke skippe mainquests :) Det bare irriterer vette av meg at jeg kan waste all oppspart ammo til 3 forskjellige våpen i EN sidequest, og så finne ut at den egentlig er "feil level". Sånt ødelegger så utrolig mye av innlevelsen. Da blir du minnet på at det er et spill.

Du finner stadig våpen og slikt så det er ikke noe stort problem egentlig. Bare ha et melee-weapon eller unarmed-weapon i backup så bør det gå bra.
Lenke til kommentar

Njaa, kan sikkert klare det hvis man VIL, men waster jo alt av ammo og stimpacks mens man holder på fordi monstrene har "for mye" armor..jeg aner jo ikke hva som passer til min level å gjøre eller ikke. Er ikke uendelig med ammo i starten av spillet heller akkurat..Har brukt opp all 10mm ammoen på denne møkkaquesten.

 

Når begynte du å gå mot Galaxy News Radio mainquest f.eks.?

Gjør unna Galaxy News kjapt. Free pass til å fasttravle inn til DC Area. Etter det kan du heller surre rundt. Har du jobbet for Moira enda? Du finner masse ammo i kjøpesenteret hun vil du skal besøke.
Lenke til kommentar

Gadd å spille fallout i hele 40 min før jeg synes det var dritt kjedelig, orker virkelig ikke flere sandbox spill alt for mange av de om dagen, hvor ble det av følge en god story uten alt mulig drit?

Punktum er en fin bil.

 

Ellers så virker det som du ikke har satt deg godt nok inn i Fallout-universet. Gi det en sjanse til. Du har utrolig mange timer med spilletid foran deg om du gjør det. Mange som gjør den feilen å gi det opp alt for tidlig. Det er så utrolig dype bakhistorier at du kommer til å ville vite alt om alle om du først blir hekta.

Ting gikk litt fort her tidligere. Har vurdert det, men føler at det liksom blir litt for mye å gjøre på en måte( ja det blir litt rart) men synes halve morroa med et spill er å komme igjennom det på en måte innenfor rimelig tid, istede for å sitte å kuke med det samme spillet i 3 mnd.

 

Blir veldig feil ettersom jeg spiller wow, men :innocent:

Lenke til kommentar

Jeg satt og funderte i går (noe som sjeldent er en god ide) og jeg lurer på om jeg hadde klart å spille gjennom FO3 uten å drepe noe(n).

Nope.

I mainquestet må du drepe super mutant behemothen utenfor GNR, alle Brotherhood-folkene blir slått i svime. I tillegg er det vel et par andre tilfeller i mainquestet du må drepe noen. Om du teller med virituelt mord har du jo og vault-questet der du finner faren din, inne i Raven Rock er det vanskelig å unngå, og i tillegg er det vel et par andre "obligatoriske" mord.

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...