Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Fallout: New Vegas er sykt bra! Likte du 3'eren kommer du til å like dette, garantert!. Syns egentlig det var litt digg å ikke starte i et vault.

helt enig, fallout miljø uten at alt dreier seg om "vault" systemene = epic :3

Gadd å spille fallout i hele 40 min før jeg synes det var dritt kjedelig, orker virkelig ikke flere sandbox spill alt for mange av de om dagen, hvor ble det av følge en god story uten alt mulig drit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å? Er det så mye dårligere på xbox?

Alle firstperson-spill er bedre på PC. Dessuten virker det som det bugger oftere på konsoll ut i fra det jeg har lest.

 

MÆÆÆH! New Vegas (og vanilla Fallout 3)kræsjer hele tiden på PC'n min. Sånn minst to ganger i timen. Det raserer spillopplevelsen min fullstendig. Orker ikke mere. Spill på Xbox, da kræsjer det hvertfall ikke.

Leste det i FO:NW-tråden. Desverre har jeg ikke noe tips til deg. Det er så og si feilfritt her. Utenom et par irriterende usynlige vegger og sånn.
Lenke til kommentar

Gadd å spille fallout i hele 40 min før jeg synes det var dritt kjedelig, orker virkelig ikke flere sandbox spill alt for mange av de om dagen, hvor ble det av følge en god story uten alt mulig drit?

Punktum er en fin bil.

 

Ellers så virker det som du ikke har satt deg godt nok inn i Fallout-universet. Gi det en sjanse til. Du har utrolig mange timer med spilletid foran deg om du gjør det. Mange som gjør den feilen å gi det opp alt for tidlig. Det er så utrolig dype bakhistorier at du kommer til å ville vite alt om alle om du først blir hekta.

Lenke til kommentar

Er det forresten noe lurt å gjøre sidequests med en gang man får dem? F.eks. Arefu-greia jeg får i Megaton helt i starten av spillet, masse raiders og monstre rundt omkring, jeg har brukt opp ammo til alle våpnene mine, også sjekker jeg en walkthrough som sier "You should be lvl 14 when you start this one"..hvordan i helvete skal jeg vite det da? Jeg er lvl 4. Ingen som sier hvilken level questene passer til. :ermm:

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er det forresten noe lurt å gjøre sidequests med en gang man får dem? F.eks. Arefu-greia jeg får i Megaton helt i starten av spillet, masse raiders og monstre rundt omkring, jeg har brukt opp ammo til alle våpnene mine, også sjekker jeg en walkthrough som sier "You should be lvl 14 when you start this one"..hvordan i helvete skal jeg vite det da? Jeg er lvl 4. Ingen som sier hvilken level questene passer til. :ermm:

Lvl 14 for arefu-faenskapet? Tok den på level 5-6 eller noe selv. Jeg pleier bare å save ofte og om jeg starter på et sidequest jeg ikke klarer så bare venter jeg med å fullføre det.
Lenke til kommentar

Njaa, kan sikkert klare det hvis man VIL, men waster jo alt av ammo og stimpacks mens man holder på fordi monstrene har "for mye" armor..jeg aner jo ikke hva som passer til min level å gjøre eller ikke. Er ikke uendelig med ammo i starten av spillet heller akkurat..Har brukt opp all 10mm ammoen på denne møkkaquesten.

 

Når begynte du å gå mot Galaxy News Radio mainquest f.eks.?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...