Petter Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Fallout: New Vegas er sykt bra! Likte du 3'eren kommer du til å like dette, garantert!. Syns egentlig det var litt digg å ikke starte i et vault. helt enig, fallout miljø uten at alt dreier seg om "vault" systemene = epic :3 Gadd å spille fallout i hele 40 min før jeg synes det var dritt kjedelig, orker virkelig ikke flere sandbox spill alt for mange av de om dagen, hvor ble det av følge en god story uten alt mulig drit? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Å? Er det så mye dårligere på xbox? Alle firstperson-spill er bedre på PC. Dessuten virker det som det bugger oftere på konsoll ut i fra det jeg har lest. MÆÆÆH! New Vegas (og vanilla Fallout 3)kræsjer hele tiden på PC'n min. Sånn minst to ganger i timen. Det raserer spillopplevelsen min fullstendig. Orker ikke mere. Spill på Xbox, da kræsjer det hvertfall ikke. Leste det i FO:NW-tråden. Desverre har jeg ikke noe tips til deg. Det er så og si feilfritt her. Utenom et par irriterende usynlige vegger og sånn. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) wish for a nuclear winter, Lars. Det mest irriterende med New Vegas er egentlig de samme replikkene som går om og om og om igjen. Endret 26. oktober 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Aaaaaargh! Jeg har Kings of Leons "Sex on fire" på hjernen. :| Begynner å bli smålig lei nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Tjaaaa, fant en forumpost i google der de foreslo å disable FFDshow codec'en (video og audio) for fallout3.exe i oppsettet. Har ikke prøvd FO3 idag. Er fortsatt furten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Gadd å spille fallout i hele 40 min før jeg synes det var dritt kjedelig, orker virkelig ikke flere sandbox spill alt for mange av de om dagen, hvor ble det av følge en god story uten alt mulig drit? Punktum er en fin bil. Ellers så virker det som du ikke har satt deg godt nok inn i Fallout-universet. Gi det en sjanse til. Du har utrolig mange timer med spilletid foran deg om du gjør det. Mange som gjør den feilen å gi det opp alt for tidlig. Det er så utrolig dype bakhistorier at du kommer til å ville vite alt om alle om du først blir hekta. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har ikke engang spillt igjennom Fallout 3 fordi det krasja på pc hele tiden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 wish for a nuclear winter, Lars. Beklager. Tok det på hukommelsen og den er ikke som den skal. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Samme her. Er level 4 ellerno..kræsjer et par ganger i timen, da blir jeg så forbanna at jeg ikke orker mere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Det har bare begynt å kræsje på maskina mi den siste uken. Og så finner den ikke saven min hvor jeg har nesten completa alt, så det er litt tard. Jeg savner å springe rundt og slakte zombier og ghouls og stygge dyr mens jeg hører på gladjazz fra 30-40-tallet ... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Er det forresten noe lurt å gjøre sidequests med en gang man får dem? F.eks. Arefu-greia jeg får i Megaton helt i starten av spillet, masse raiders og monstre rundt omkring, jeg har brukt opp ammo til alle våpnene mine, også sjekker jeg en walkthrough som sier "You should be lvl 14 when you start this one"..hvordan i helvete skal jeg vite det da? Jeg er lvl 4. Ingen som sier hvilken level questene passer til. Endret 26. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jaja. Jeg bestilte nå i allefall Fallout 3 GOTY for 210 norske fra play nå da. Får se om det ikke blir NV etter det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Er det forresten noe lurt å gjøre sidequests med en gang man får dem? F.eks. Arefu-greia jeg får i Megaton helt i starten av spillet, masse raiders og monstre rundt omkring, jeg har brukt opp ammo til alle våpnene mine, også sjekker jeg en walkthrough som sier "You should be lvl 14 when you start this one"..hvordan i helvete skal jeg vite det da? Jeg er lvl 4. Ingen som sier hvilken level questene passer til. Lvl 14 for arefu-faenskapet? Tok den på level 5-6 eller noe selv. Jeg pleier bare å save ofte og om jeg starter på et sidequest jeg ikke klarer så bare venter jeg med å fullføre det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Hellluuuuu. Nå skal dere liksom være glad fordi jeg skal prøve å bli Fallout 3 hore Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Njaa, kan sikkert klare det hvis man VIL, men waster jo alt av ammo og stimpacks mens man holder på fordi monstrene har "for mye" armor..jeg aner jo ikke hva som passer til min level å gjøre eller ikke. Er ikke uendelig med ammo i starten av spillet heller akkurat..Har brukt opp all 10mm ammoen på denne møkkaquesten. Når begynte du å gå mot Galaxy News Radio mainquest f.eks.? Endret 26. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Tipp topp tommel opp Mikkel Fallout horene er de beste Edit: Hvis du kjører melee har du uendelig ammo, Bytex Endret 26. oktober 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Petter: Du etterlyser en god storyline og sier at Fallout3 ikke var bra? o_o Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Petter er bare sær... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Når begynte du å gå mot Galaxy News Radio mainquest f.eks.? Pleier å skippe den. Drar rett til Rivet City. Det er bare å løpe langs elva og drite i fiendene. De når deg ikke likevel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 *stå i mot trangen til å fyre opp den gamle laptopen med Fallout 3 som fungerer* *også stå i mot trangen til å reinstallere Fallout 1 og 2* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg