Sidious Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 L4r5: Det er altså så bra? Har du spilt Mass Effect II? Skal spille igjen det på nytt...begynte i går. Elsker absolutt alt ved det spillet; karakterene, dialogen, stemningen, universet osv. Fallout 3 er meget bra, men foretrekker Mass Effect. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Pfff, jeg vil bli kjent med henne, snakke fölelser, gå sammen med henne etter skolen, gjöre lekser og spise lusnj ved samme bord Du er typ 1 år eldre en 3klassingene Men ja vet hvordan det er artig å bli sett på som "autoritet" Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Pfff, jeg vil bli kjent med henne, snakke fölelser, gå sammen med henne etter skolen, gjöre lekser og spise lusnj ved samme bord Du er typ 1 år eldre en 3klassingene Men ja vet hvordan det er artig å bli sett på som "autoritet" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Mmmh, Mojave-desert, du er et kaldt, kaldt sted... 1 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Fallout: New Vegas er sykt bra! Likte du 3'eren kommer du til å like dette, garantert!. Syns egentlig det var litt digg å ikke starte i et vault. 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Har ifølge vekten min lagt på meg. Lurer på når det skjedde. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Enn om jeg sa Fable 3 Colelctors Ed til helga da ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 L4r5: Det er altså så bra? Har du spilt Mass Effect II? Skal spille igjen det på nytt...begynte i går. Elsker absolutt alt ved det spillet; karakterene, dialogen, stemningen, universet osv. Fallout 3 er meget bra, men foretrekker Mass Effect. New vegas er genialt. Fallout 3 var bra. Men det var alt for selvhøytidelig i forhold til eneren og toeren. New Vegas er mye mer i takt med originalene. Det er rett og slett fantastisk. Mass Effect har jeg verken spilt eneren eller toeren. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Enn om jeg sa Fable 3 Colelctors Ed til helga da ? Æææææææææh. TRE DAGER IGJEN. Jeg skulle ønske jeg bodde i USA, de får det i dag! Misunnelig, much. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Gjett hva jeg skal gjøre til helga da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Mmmh, Mojave-desert, du er et kaldt, kaldt sted... Patroling the Mojave-desert almost makes you wish for an atomic winter. <3 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Gjett hva jeg skal gjøre til helga da Hvis du er smart så skal du spille Fallout: New Vegas. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Men men ... Fable 3 daaaa Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Fallout: New Vegas er sykt bra! Likte du 3'eren kommer du til å like dette, garantert!. Syns egentlig det var litt digg å ikke starte i et vault. helt enig, fallout miljø uten at alt dreier seg om "vault" systemene = epic :3 Endret 26. oktober 2010 av Balli Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Stikke innom Game i dag og sjekke ut prisen på en xbox og fallout new vegas? Y/N? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 N, kjøp det til pc. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 N, kjøp det til pc. Seconded. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Åh ... Jeg vil også ha Fallout: New Vegas. Men etter helgens eskapader, må jeg avvente kjøp av spill, tastatur og mus til 14. november og heller bruke resten av pengene på mer brød. Evt. kjøpe jæster og begynne å lage mine egne brød. Det er uansett det eneste jeg mangler fra å sette gjærdeiger uansett. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Å? Er det så mye dårligere på xbox? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) MÆÆÆH! New Vegas (og vanilla Fallout 3)kræsjer hele tiden på PC'n min. Sånn minst to ganger i timen. Det raserer spillopplevelsen min fullstendig. Orker ikke mere. Spill på Xbox, da kræsjer det hvertfall ikke. Endret 26. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg