b-real Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Rygget rett ut fra garasjen der bilen sto parkert liksom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hah! Kul dokumentar på Discovery Civilization: In Pills we trust Intervju med Roche (<3) og greier. Haha! Reklame for Valium: "How to clean the house and LIKE it!" :!: Endret 17. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 over the hills and far away - nightwish.. ahh, the memories... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Kat er dritheit, og det ville vært intenst å bli tatovert av henne, men jeg hadde ikke fingret i stolen allikevel.I was tattooing a woman’s inner thigh one day, and she started to moan, but not moans of pain... small stifled moans of pleasure. I asked her if everything was alright, and she said that she thought she was going to get off and climax due to the sensation in that area. By the time I was almost done with the tattoo she was actually playing with herself right in front of me and came to a full orgasm in the shop with customers in the waiting area. She even felt it was necessary to yell out my name when she came... the best part was that she had her back to the rest of the customers, so when she yelled out it kinda startled me and I ended up peeking out over her thigh and seeing everyone else in the shop looking at me as if I had been going down on her... Post flere sånne historier, eller link kilden? o_o I lol'd. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Lars, sammentreff. Jeg har drømt meg bort om å forsvinne i blåvalium og tequila siden i går en gang Funnet standard gatepriser i Trondhjem og Stavanger og mangler bare å finne igjen de gamle "venna" mine som drev med sånt edit: Mikkel, joda, men det er langt både til Skien og Rjukan I alle fall når man ikke har penger og lever her på familiens bekostning. Endret 17. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hold deg unna blåvailuma, smurfen. Du vet aldri hva du får. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Selv om jeg får utskrevet ARDIN fra legen mot panikk- og angstanfall? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Best å holde seg unna illegale piller as a whole. Det er svært varierende kvalitet og ofte tilsetter folk ting for å få mer effekt. Det er rullett. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 I don't need to get high of drugs, I get high of life. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Oi. Her var det faenikke mye liv nei. Jeg har trent, gått tur med bikkja og laget og spist mat, og dere har postet under 10 poster. Wohoo! Jeg spiste forøvrig nettopp verdens største biff. Seriøst, den fikk faenmeg ikke plass i panna! Og jeg har en stor stekepanne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ah, I see, I see. Får bare prøve å overtale legen om at jeg trenger ting og tang. Vise til arr i skolten etter å ha banga hodet i murvegg i angstanfall. Vel, i toalettskåla også. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ah, I see, I see.Får bare prøve å overtale legen om at jeg trenger ting og tang. Vise til arr i skolten etter å ha banga hodet i murvegg i angstanfall. Vel, i toalettskåla også. Jeg ville vært litt mer forsiktig med hva jeg turet frem med her på nettet ettersom du (og andre FK'ere) er kjent her. Men det får nå være så... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 http://boston.craigslist.org/gbs/mis/574149906.html ^^Dette var vel litt merkelig å poste på selveste valentinesday? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ida, det er et normalt ønske, og om jeg får skrevet ut valium fra legen, kan det da umulig være ulovlig å prate om Eller henger det sivilsnut her som er gira på å jamme ei hanskekledt hånn opp anus på meg for å finne ut om jeg frakter blå fra sørvest til midten? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg tok en valium for å få sove igår natt etter å ha sittet med kanon forkjølelse i 2 døgn. Ikke sjans å få sove når nesa renner konstant og halsen verker. Hmf..men valium hjalp. Sov 10 timer. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det var ikke det jeg siktet til. Jeg bare innser at vi må være forsiktige med private detaljer her på forumet. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Stakk ut en tur med hunden, snakkes etterpå Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 I dag ville jeg og Maria ha vært forlovet i ett halvt år... Hadde det bare ikke vært for at jeg gjorde det slutt for to uker siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg