Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kat er dritheit, og det ville vært intenst å bli tatovert av henne, men jeg hadde ikke fingret i stolen allikevel.

I was tattooing a woman’s inner thigh one day, and she started to moan, but not moans of pain... small stifled moans of pleasure. I asked her if everything was alright, and she said that she thought she was going to get off and climax due to the sensation in that area. By the time I was almost done with the tattoo she was actually playing with herself right in front of me and came to a full orgasm in the shop with customers in the waiting area. She even felt it was necessary to yell out my name when she came... the best part was that she had her back to the rest of the customers, so when she yelled out it kinda startled me and I ended up peeking out over her thigh and seeing everyone else in the shop looking at me as if I had been going down on her...

 

Post flere sånne historier, eller link kilden? o_o I lol'd.

Lenke til kommentar

Lars, sammentreff. Jeg har drømt meg bort om å forsvinne i blåvalium og tequila siden i går en gang :p

 

Funnet standard gatepriser i Trondhjem og Stavanger og mangler bare å finne igjen de gamle "venna" mine som drev med sånt :p

 

edit: Mikkel, joda, men det er langt både til Skien og Rjukan :p

I alle fall når man ikke har penger og lever her på familiens bekostning.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Ah, I see, I see.

Får bare prøve å overtale legen om at jeg trenger ting og tang.

Vise til arr i skolten etter å ha banga hodet i murvegg i angstanfall.

Vel, i toalettskåla også.

Jeg ville vært litt mer forsiktig med hva jeg turet frem med her på nettet ettersom du (og andre FK'ere) er kjent her. Men det får nå være så...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...