Shikaru Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 det høres høyst usannsynlig ut. beck - where it's at Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er det sjangs å få kostyme i posten hvis jeg bestiller fra the Great USA? Til lørdag lizm. Absolutt! Bare du betaler nok. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Sikkert feil plass og spørre, men. Neon som vet om et program som men kan gjøre feks slike ting o.l ting. Burde bære gratis Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er det sjangs å få kostyme i posten hvis jeg bestiller fra the Great USA? Til lørdag lizm. får du det sendt med dhl, eller ups, så skulle ikke det være noe serlig problem tror jeg Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 JADDA! Legger meg tidlig idag! Skal bli godt! Koooz og kleemz fra fjortisjenten! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ble så oppslukt av spilling at jeg har helt glemt av å spise middag, jaja bedre sent enn aldri. Tror jeg bare lager fiskegrateng, biff og sånt blir kanskje litt heavy kost så sent på kvelden. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvordan gikk det med den søte naboen? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Sardinia anyone? Verdt et besøk? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Da har man sett den nyeste episoden av "Dexter", så nå bærer det rett i seng. Natta. \o Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Jeg har vært produktiv i helga. Har sett 2 sesonger av Monty Python's Flying Circus. Bare ses 3 og 4 igjen nå. Blir sliten i ryggen av å sitte og stirre på TV'n i 5 timer. Har bare sett enkelt sketsjer før, men i tv-episodene er jo sketsjene sydd sammen i en rød tråd via animasjonssekvensene. Mye kulere å se hele episoder enn sketsjene for seg selv Ting som var i starten av en episode kommer plutselig tilbake i en helt annen sammenheng som overgang til noe helt annet. Eller en liten ting som gjentas hele veien igjennom. Endret 25. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Skal nok garantert kjøpe meg den pakka der, Bytex. Jeg for min del sovnet kl 15 i går og våknet kl 2.30, så nå er det litt dødtid frem til jobb. Og jeg er tilsynelatende alene her så jeg kan gjøre hvaaaaa jeg vil. Tråden stenges for opprydning. Endret 26. oktober 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hmm. I stedet for å sove slik jeg hadde planlagt denne kvelden, har de siste 4-5 timene gått med til litt WoW og masse PC-vasking og tørking, og komponent-støvtørking og rensing. Har endelig fått ned temperaturen og lydnivået på maskina til noe den ikke har vært på på en stund. Nå fungerer den forhåpentligvis bedre også. Skulle selvfølgelig gjort det i går ettermiddag og heller sovet i natt. Etterpåklokskap lenge leve! -_- Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg får ikke sove fordi jeg ikke kan ligge. Jeg har pådratt meg (prøve å huske) Interkostal Myalgi som følge av ribbeinsbrudd, så jeg må stå eller sitte i 90-grader stilling for ikke å skrike ut i smerter... Yaaaaaaaaaaaaaaay, og jeg skal jobbe i morgen, du liksom! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Like greit å holde seg hjemme da vel? Kommer jo litt an på hva du gjør på jobb da, så klart. Edit: Må jaggu si at mobil har blitt noe helt annet for meg etter at jeg fikk meg en som var litt mer avansert enn min gamle SE 810i. *leke seg med sin Milestone* Endret 26. oktober 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vikarlærer... Har tatt sovepiller nå, venter bare på at de skal ta effekt før jeg legger meg ned. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Yay for rolig morgen. To brødskiver til frokost, og iskaffe. Og nå skal jeg snart gå på jobb Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Yay for yoghurt og boller til frokost Buuuuh for regn,mørkt og E6... Faen nesten umulig å se noe når ruta er klissvåt, det kommer en i mot med full blending og du ikke ser mer enn en meter fremover Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 God morgen, folkens. \o_ Godt å få sove helt til ti. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hvordan kan du ha gjort det når klokken er halv ti? 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Bor i utlandet, og her ligger vi foran Norge med en time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg