Aleks Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Petter er bekymra for meg. Det er ikke ofte. Har vel strengt tatt vært motsatt, med tanke på Petters konsum av alkohol. Sant det Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Battlefield Bad Company 2 Glad jeg valgte det fremfor Medal of Honour. Jeg fikk med 1 mnd gratis Gold Membership, noe morro jeg kan bruke det til? Har aldri før hatt noen av mine tidligere X boxer koblet til nett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Pinlig, borte i to timer... og ikke en side er skrevet en gang... Hvor er det gamle engasjementet her inne Stemmer, de gamle ringrevene minus meg selv, b-real, Datasmurf og L4r5 er omtrent borte... Synd igrunn. Sånn går det når det ikke koster å bruke forumet, og det ikke er strengere moderering på skrivefeil. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Gold membership er det du bruker til å spille multiplayer over internett. Om du ikke er koblet til nett har det ingen nytte. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 god kveld i stuen alle sammen, skjedd noe spennende i dag? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 god kveld i stuen alle sammen, skjedd noe spennende i dag? Jeg har hatt besøk hele dagen. 8D Der da? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Pinlig, borte i to timer... og ikke en side er skrevet en gang... Hvor er det gamle engasjementet her inne Stemmer, de gamle ringrevene minus meg selv, b-real, Datasmurf og L4r5 er omtrent borte... Synd igrunn. Sånn går det når det ikke koster å bruke forumet, og det ikke er strengere moderering på skrivefeil. somethingawful mye? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Battlefield Bad Company 2 Glad jeg valgte det fremfor Medal of Honour. Jeg fikk med 1 mnd gratis Gold Membership, noe morro jeg kan bruke det til? Har aldri før hatt noen av mine tidligere X boxer koblet til nett. Du kan spille med andre online, samt adde "Datasmurf". Ooh, og kjøp Worms 2: Armageddon. Jeg er lei av å spille offline med venner / online mot randoms. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 god kveld i stuen alle sammen, skjedd noe spennende i dag? Jeg var flink på jobb Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har hatt besøk hele dagen. 8D Der da? så koselig! har vært på besøk i dag faktisk (sammentreff?). fikk noen merkelige pølser med ost på... smakte faktisk godt Jeg var flink på jobb jobber du med da? btw: klappe på hodet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Pinlig, borte i to timer... og ikke en side er skrevet en gang... Hvor er det gamle engasjementet her inne Stemmer, de gamle ringrevene minus meg selv, b-real, Datasmurf og L4r5 er omtrent borte... Synd igrunn. Sånn går det når det ikke koster å bruke forumet, og det ikke er strengere moderering på skrivefeil. somethingawful mye? Jepp. Det er der jeg bruker mesteparten av tiden min på nett nå for tiden. Har bare blitt mer og mer glad i det siden jeg meldte meg inn der i januar i fjor. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Eller jobb og jobb, er utplassert på lekebutikk Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Eller jobb og jobb, er utplassert på lekebutikk jeg slår deg, jobber i barnehager for tiden, og får faktisk betalt for og leke med lekene! barna kan få leke med de om de spør pent Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Eller jobb og jobb, er utplassert på lekebutikk jeg slår deg, jobber i barnehager for tiden, og får faktisk betalt for og leke med lekene! barna kan få leke med de om de spør pent Tss! Jeg fikk lov å pakke opp, samt montere sånn kjempestor playmobil figur, da følte jeg en virkelig lykke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har hatt besøk hele dagen. 8D Der da? så koselig! har vært på besøk i dag faktisk (sammentreff?). fikk noen merkelige pølser med ost på... smakte faktisk godt Jøss, så sært, jeg lagde nemlig ostegratinerte pølser i dag... Hm. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 det er slik jeg gjør på fritiden det... ikke altid de i butikken blir glad for det da... Jøss, så sært, jeg lagde nemlig ostegratinerte pølser i dag... Hm. det kan ikke være ett sammentreff... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 god kveld i stuen alle sammen, skjedd noe spennende i dag? Styremøte i mitt lokale tensingkor Og gamet litt TF2 som jeg kjøpte igår (noen her som har det btw?) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 tensingkor? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 god kveld i stuen alle sammen, skjedd noe spennende i dag? Hmm, nei. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 tensingkor? Veldig inn og kult her i bygda skjønner du Og noen må jo ta ansvar, deriblant meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg