Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pinlig, borte i to timer... og ikke en side er skrevet en gang... Hvor er det gamle engasjementet her inne :( Stemmer, de gamle ringrevene minus meg selv, b-real, Datasmurf og L4r5 er omtrent borte... Synd igrunn.

Sånn går det når det ikke koster å bruke forumet, og det ikke er strengere moderering på skrivefeil. :p

 

somethingawful mye?

Lenke til kommentar

Battlefield Bad Company 2 :love::love:

Glad jeg valgte det fremfor Medal of Honour.

 

Jeg fikk med 1 mnd gratis Gold Membership, noe morro jeg kan bruke det til? Har aldri før hatt noen av mine tidligere X boxer koblet til nett.

Du kan spille med andre online, samt adde "Datasmurf".

Ooh, og kjøp Worms 2: Armageddon. Jeg er lei av å spille offline med venner / online mot randoms.

Lenke til kommentar

Pinlig, borte i to timer... og ikke en side er skrevet en gang... Hvor er det gamle engasjementet her inne :( Stemmer, de gamle ringrevene minus meg selv, b-real, Datasmurf og L4r5 er omtrent borte... Synd igrunn.

Sånn går det når det ikke koster å bruke forumet, og det ikke er strengere moderering på skrivefeil. :p

 

somethingawful mye?

Jepp. Det er der jeg bruker mesteparten av tiden min på nett nå for tiden. Har bare blitt mer og mer glad i det siden jeg meldte meg inn der i januar i fjor.

Lenke til kommentar

Eller jobb og jobb, er utplassert på lekebutikk :ph34r:

 

jeg slår deg, jobber i barnehager for tiden, og får faktisk betalt for og leke med lekene! barna kan få leke med de om de spør pent :)

 

Tss! Jeg fikk lov å pakke opp, samt montere sånn kjempestor playmobil figur, da følte jeg en virkelig lykke :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...