Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Somehow så føler jeg at denne diskusjonen har vært oppe en gang før :ermm:

 

Merkelig. Skjønner ingenting jo.

Ikke bare en gang du, flere ganger vi har pirket på folks signaturer her inne :)

Diskusjon.no er et teit skin. :p

Nei, det er det som er foumet (i mitt perspektiv)

Hver sin smak. Fatter ikke hvordan jeg klarte å bruke det før. Nå virker det bare håpløst og trangt.

Lenke til kommentar

Somehow så føler jeg at denne diskusjonen har vært oppe en gang før :ermm:

 

Merkelig. Skjønner ingenting jo.

Ikke bare en gang du, flere ganger vi har pirket på folks signaturer her inne :)

Diskusjon.no er et teit skin. :p

Nei, det er det som er foumet (i mitt perspektiv)

Hver sin smak. Fatter ikke hvordan jeg klarte å bruke det før. Nå virker det bare håpløst og trangt.

 

Det dynamiske er vel ikke så trangt?

Lenke til kommentar

You are just a part of me..

@Lumpness: Legg inn søknad hos bjørnefamilien og spør høfflig om de kunne donere litt dvalekunnskaper.

Apropo bjørner, hørte at de ikke gikk på do når de lå i dvale..DET må være digg å våkne ifra et par mnd i dvale og så gå på dass. Mmmm...tenker det skal rive godt ja.

Lenke til kommentar

Engasjement til hva? Hva er det du forventet skulle ha skjedd?

Jeg savner de meningsløse samtalene som kunne ta flere sider, historier om livene til folk her, egentlig alt det gamle her... Nå er det bare snakk om hva man gjør akkurat nå, og om spill til kidsa som sitter her. Jeg vil ha sjelen tilbake!

 

Det betyr vel bare en ting: vi har brukt opp alle verdens samtalemner :ph34r:

Vi har vel så og si snakket om alt flere ganger ja, som ihvertfall kan interesere en og en hver :)

Lenke til kommentar

Engasjement til hva? Hva er det du forventet skulle ha skjedd?

Jeg savner de meningsløse samtalene som kunne ta flere sider, historier om livene til folk her, egentlig alt det gamle her... Nå er det bare snakk om hva man gjør akkurat nå, og om spill til kidsa som sitter her. Jeg vil ha sjelen tilbake!

Ting har jo ikke forrandret seg..det er ingen forskjell kontra i dag og kontra det som har vært. Forskjellige folk ja og man hadde kanskje mer til felles med folkene som hang her på et tidspunkt men diskusjonene er stort sett det samme.

 

Men å savne folk er greit da,gjør jeg hele tiden.

 

 

 

 

Møkland: A shitty place.

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...