multisync Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Eller bare at polakkene eller tyrkergutta prøver seg på alt som kryper og går og man føler at det er så patetisk at man ikke har lyst til å prøve selv. Og det faktum at man så vidt kan si noen få ord til hverandre er litt vansklig for meg å fordøye når det kommer til å prøve seg på damer. Vors er fint det, men ihvertfall vorsa jeg er på er det alltid de samme folka. Hyggelig det forsovidt, men har lyst til å få en litt videre horisont. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Jepp, og når det er så høyt at man ikke hører hva dama ved siden av lener seg over for å spørre om, så man rister på hodet og sier Nei, også spurte hun om man har lyst å dra hjem å ha sex, da er det best å holde seg hjemme. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Eller bare begynne å svare ja uansett så lenge det er ei fin jente som spør om noe Endret 24. oktober 2010 av multisync Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Derfor du alltid må svare ja på spørsmål vet du Bytex. Hvis man kun holder seg hjemme blir det jo aldri noe fart på sakene Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 YES-man all over again Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Er ikke særlig ofte jeg går ut jeg heller, men på en annen side så er ikke Drøbak helt stedet for å dra ut heller. Alt en får en 16-17 år gamle pappagutter som smaker alkohol for første gang og er stupfulle, ikke helt det jeg gidder å bruke tid på. Da foretrekker jeg heller en øl eler ti hos en kamerat. Når det er sagt, jeg liker å gå ut. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Sjalu bare ved tanken Har du prövd det? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (Drammen sux). åneidadu Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Sjalu bare ved tanken Har du prövd det? Nope, ikke akkurat(og det var ikke ment som en ironisk roll, som jeg ser nå at det kan tolkes som ) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Err...jeg lukter mat, men det er ikke noen mat her. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Herlighet, denne dagen blir hard. Være på jobb kl 6 og jeg vet jeg kommer til å være opptatt videre utover dagen, sånn til rundt kl 19. Også har jeg døgnet i tillegg. Tjoho. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 søvn skulle ikke være så lett å få seg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Fyker opp av senga som om senga har tatt fyr, halveis på vei ut av døra for å dra på jobb. Så tenker jeg ... Skulle jeg egentlig på jobb i dag? Også skulle jeg vist ikke det likevel . Jaja, får kose meg med kaffen idag da Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Mikkel: Hahaha, den var fin =P Jeg har første dag på ny jobb. Spent! =D Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Var mindre fin når jeg står der halvt i ørska og skulle til å kjøre de 4 mila for å kommer meg på jobb Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Humm, ny jobb... Åpent kontorlandskap, stort teknisk tungt it-selskap. Slimfit svart "casual" skjorte, eller genser? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Go with genser. Store åpne kontorlandskap kan virke ... sovjetisk og kjedelig. Go with the flow Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 America! FUCK YEAH! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 "According to reports, the childs father, who is white was serving in the military in Iraq when she became pregnant." HMM... Det er et mysterium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg