Diskutant Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Du har smakt eller? Nei, men trenger ikke å ha smakt det for å synes det smaker ekkelt. jo. Endret 24. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Du har smakt eller? Nei, men trenger ikke å ha smakt det for å synes det er ekkelt. jo. Nei Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Du har smakt eller? Nei, men trenger ikke å ha smakt det for å synes det er ekkelt. Øhh... jo?! Ellers så kan du ikke påstå at det smaker ekkelt.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Oh yes Where is the cow? Hidden right now! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Du har smakt eller?Nei, men trenger ikke å ha smakt det for å synes det er ekkelt. Øhh... jo?! Ellers så kan du ikke påstå at det smaker ekkelt..Han sier da vel ingenting om smaken, han sier det SER ekkelt ut Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg liker ikke testikler heller :S Har du smakt det, eller? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Du har smakt eller? Nei, men trenger ikke å ha smakt det for å synes det er ekkelt. Øhh... jo?! Ellers så kan du ikke påstå at det smaker ekkelt.. Hvor i den setningen står det at jeg synes det smaker ekkelt ? Diskutant prøvde seg på en edit av teksten min, men les heller mitt inlegg, da det er det som stemmer. Jeg syness det er ekkelt...Hele konseptet med å spise en sauehode er ekkelt og gjør meg mindre sulten. Endret 24. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Da må du fortelle dem hva det er! NÅ! Ellers reiser jeg aldri til Danmark igjen. Basta. nei bor i en plass som heter viborg, som ligger en time uttafor århus. de har ikke kålrabi eller pinnekjøtt heller Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg liker ikke testikler heller :S Har du smakt det, eller? Ja. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Skal kle meg ut som en slacker i ikke-matchende adidas grilldress og skatesko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg liker ikke testikler heller :S Har du smakt det, eller? Ja. Og hva synes du om det? Og hva slags har du smakt? Selv har jeg bare smakt okse- og vær-testikler, og ingen av dem falt helt i smak. Ikke fordi jeg tenkte over hva jeg åt, jeg bare syntes ikke det var noe særlig. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har smakt menneskelige testikler, inpakket i en liten pose Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har smakt menneskelige testikler, inpakket i en liten pose Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Aww. Det hadde jo faktisk vært litt morsomt om du hadde det. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Smaker nok som svenske köttbullar. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Damnit, jeg tror jeg har begynt innse at jeg misliker utesteder Ikke utestedene i seg selv, men heller kanskje menneskene og stemingen, som jeg da muligens føler at jeg mangler Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Du skulle da värt med på hybelfester ifjor. Svette, dugg på rutene, kaos og narsspiel i underbuksene. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Sjalu bare ved tanken Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Jeg og uteplasser funker ikke heller. De man drar med treffer noen de kjenner som jeg ikke kjenner, og forsvinner en halvtime i slengen for å skravle, jeg blir sittende ved et bord og kikke på ølen min og ønske jeg kunne dra hjem snart. 90% av tiden suger musikken (hvorfor spiller de ALDRI Zelda theme?). Og sitter man og nistirrer på fine damer, blir man a) stempla som pervo, eller b) en bråtøff tyrkergutt kommer bort og sier "glor'u på dama mi ell, skarru ha bråk ell?" (Drammen sux). Så ja..jeg liker vorspiel best. Da sitter man ifred og ingen forsvinner bort og musikken kan justeres så man hører hverandre snakke uten å brøle over et bord. Hver gang man sitter og koser seg på en liten fest med kompiser, begynner noen å gnåle om å gå ut i 12-tida, og skal begynne å stresse med drosjer og dill og dall. Hva er vitsen? Henge i baren en halvtime for å få en pils, sitte og vente på å få sjansen til å dra hjem? Pffft. Endret 24. oktober 2010 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg