Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har smakt eller?

 

Nei, men trenger ikke å ha smakt det for å synes det er ekkelt.

Øhh... jo?! Ellers så kan du ikke påstå at det smaker ekkelt..

 

Hvor i den setningen står det at jeg synes det smaker ekkelt ? Diskutant prøvde seg på en edit av teksten min, men les heller mitt inlegg, da det er det som stemmer.

 

Jeg syness det er ekkelt...Hele konseptet med å spise en sauehode er ekkelt og gjør meg mindre sulten.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Jeg og uteplasser funker ikke heller. De man drar med treffer noen de kjenner som jeg ikke kjenner, og forsvinner en halvtime i slengen for å skravle, jeg blir sittende ved et bord og kikke på ølen min og ønske jeg kunne dra hjem snart. 90% av tiden suger musikken (hvorfor spiller de ALDRI Zelda theme?). Og sitter man og nistirrer på fine damer, blir man a) stempla som pervo, eller b) en bråtøff tyrkergutt kommer bort og sier "glor'u på dama mi ell, skarru ha bråk ell?" (Drammen sux).

 

Så ja..jeg liker vorspiel best. Da sitter man ifred og ingen forsvinner bort og musikken kan justeres så man hører hverandre snakke uten å brøle over et bord.

 

Hver gang man sitter og koser seg på en liten fest med kompiser, begynner noen å gnåle om å gå ut i 12-tida, og skal begynne å stresse med drosjer og dill og dall. Hva er vitsen? Henge i baren en halvtime for å få en pils, sitte og vente på å få sjansen til å dra hjem? Pffft.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...