Datasmurf Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Du er nå søt du også da, Jonas. Nawww. Nå var det ikke deg Jonas jeg tenkte på, Jonas, men du er søt du også. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nå kan jeg dø lykkelig, har tilbragt denne kvelden med smalahove og belgisk øl lagret i nesten to år. Munnen min har enda orgasme. smalahove er bare ekkelt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nå kan jeg dø lykkelig, har tilbragt denne kvelden med smalahove og belgisk øl lagret i nesten to år. Munnen min har enda orgasme. smalahove er bare ekkelt Du har smakt eller? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hva skal jeg kle meg ut som på Halloween-festen neste helg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Har ikke smakt men kan se for meg at det er ganske godt egentlig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hva skal jeg kle meg ut som på Halloween-festen neste helg? En pung... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Og vips vant Rosenborg serien, nok en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Smalahove smaker jo drit digg, selv om det ikke nødvendigvis ser så appetittlig ut.. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hva skal jeg kle meg ut som på Halloween-festen neste helg? Hot doctor! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nå kan jeg dø lykkelig, har tilbragt denne kvelden med smalahove og belgisk øl lagret i nesten to år. Munnen min har enda orgasme. smalahove er bare ekkelt Det er helt klart makaber mat, og en spør seg selv ofte om dette her virkelig er en matrett, eller bare en gal vestlending som spiller en forferdelig spøk på deg. Men smaken, å fy søren. Helt nydelig, spesielt tunga. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hva skal jeg kle meg ut som på Halloween-festen neste helg? En pung... Slettes ingen dum idé. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hva skal jeg kle meg ut som på Halloween-festen neste helg? Slem lærer med pisk. eventuelt kanin. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Gode forslag, diskutant! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Får litt South-Park viber her.. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Gode forslag, diskutant! Jeg som hadde det beste da! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Nei. For du er diskutert. Du burde kalle meg "oh thy greatest of all, Diskutant" Det er det jeg er, og det er det jeg fortjener. Om du stiller i dette antrekket her: Så er du god om du ikke får deg noe.. Endret 24. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nå kan jeg dø lykkelig, har tilbragt denne kvelden med smalahove og belgisk øl lagret i nesten to år. Munnen min har enda orgasme. smalahove er bare ekkelt Det er helt klart makaber mat, og en spør seg selv ofte om dette her virkelig er en matrett, eller bare en gal vestlending som spiller en forferdelig spøk på deg. Men smaken, å fy søren. Helt nydelig, spesielt tunga. Jeg synes ikke det smaker så godt jeg, selv om jeg er vestlending. Er det noe galt med meg? Jeg liker ikke testikler heller :S Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg liker ikke testikler heller :S Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Noen som vet hva man gjør på NAV Jobbsøkerklubb? Jeg leste at man skal lære å skrive skikkelig CV og søknad, men tvinger de deg til å søke jobber på kurset eller er det bare møter man lærer det å skrive søknader og CV og hvordan man skal gjøre et intervju osv? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Du har smakt eller? Nei, men trenger ikke å ha smakt det for å synes det er ekkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg