Catkin Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg ler og jeg ler.....xD. Herregud! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 After performing a genital piercing, my usual M.O. is to clean up my tray turned somewhat away from the client while they’re getting dressed, to give them some privacy. Once I turned back towards my male client to find him furiously jacking off. When I exclaimed that he couldn’t do that here, he remarked calmly that he just wanted to “make sure it still worked!” Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg ler og jeg ler.....xD. Herregud! Nightwish-Stargazers.. ahh, nightwish.. lenge siden jeg har hørt på de ja.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Zomg lizm !!!!!11 Får vel finne på noe snart. Bare lurer på Hva Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/17/527188.html Dagens beste overskrift gutter og jenter, ahhahaha Zomg lizm !!!!!11 Får vel finne på noe snart. Bare lurer på Hva Ut og jogge i det fine været! *Se ut på regnet som har laget skøytebane overalt* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Her skinner sola. Oh, well... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Uh oh! Danger danger! Tåke i hele Trondheim. Jiiih Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Uh oh! Danger danger! Tåke i hele Trondheim. Jiiih Fortell oss noe nytt, plx. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Jeg lurer på om jeg skal bli kristen. Da kan jeg nemlig stå med huet ut av vinduet og rope til naboene at de skal holde hviledagen hellig. Tror dere faen ikke en av naboene begynte med noe pussing på bilen eller noe klokka 930? Med sånn elektrisk greie som gav fra seg en slik jævlig høyfrekvent lyd som borret seg gjennom ALT. Jeg prøvde tilogmed ørepropper men ingen ting hjalp. Endret 17. februar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Uh oh! Danger danger! Tåke i hele Trondheim. Jiiih Ikke så mye tåke her utpå lade. Men FY FAEN det er glatt for tiden. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Fortell oss noe nytt, plx.I have aides. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 I have aides. "He's beating that dead horse!" ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Folk er merkelige dyr. Her ødelegger jeg bilen til fattern, skraper opp og lager ei fin dugjævlig riper/bunk og klarer også samtidig å rive med meg ene garasjeveggen så muren løsner ved garasjeporten. "ja, men da har jeg ei unnskyldning for å reparere den muren, skulle ha gjort det for mange år siden fordi den har synket" Forstår meg ikke på folk. Ble ikke sur iallefall... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Kan jeg spørre hvordan du klarte det der, b-real? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Lurer på om jeg skal ta meg en tur ut fordi det ikke er noe å finne på i dag Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Stressinferno. Rett av jobb og så skulle vi til Lofoten en liten tur å levere en PC og jeg sliten, trøtt..nettopp kommet av jobb som var et slit.. Står det en bil bak hos naboen som hindrer at jeg får rygget ut som en vanligvis gjør..så jeg legger over uten å tenke på hvor mye av bilen som forsatt er inne i garasjen og klaringen der...Totalt konsentrert på det bak meg og..jah.. Får vente å se på verksteds-ting. Skal betale det der til fattern, er min feil og jeg som ødelegger bilen..han får ikke noe valg. Jeg reiv med meg en vegg ffs! *mad* Endret 17. februar 2008 av b-real Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Nydelig.. nydelig.. sånn går det når man er ifra nordland Endret 17. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Huff da, skjer den beste det der birilbassen. Jeg for min del er irritert over familien min. De lar meg ikke sove. Jeg hadde planlagt å sove bort hele dagen og våkne i 5-6-tida i morra, men neida. Jeg ble vekt 12, 13, 14, 15, 16, 16:30 og våkna til slutt av meg selv i sted. Ja ja, sånn kan det gikk. Noen av dere som er i Stavanger og vil bli med på café eller kino eller bare gå en liten tur? ^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Sjur, kan ikke du bare komme hit på besøk? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Folk er merkelige dyr. Her ødelegger jeg bilen til fattern, skraper opp og lager ei fin dugjævlig riper/bunk og klarer også samtidig å rive med meg ene garasjeveggen så muren løsner ved garasjeporten. "ja, men da har jeg ei unnskyldning for å reparere den muren, skulle ha gjort det for mange år siden fordi den har synket" Forstår meg ikke på folk. Ble ikke sur iallefall... Og du hentet fart fra hvor langt unna? O_O Holdt på å vrake bilen selv her om dagen. Rundkjøring i enden av slette, og underkjølt regn = lovprising av ABS som lar deg bremse og styre samtidig. Endret 17. februar 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg