Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

After performing a genital piercing, my usual M.O. is to clean up my tray turned somewhat away from the client while they’re getting dressed, to give them some privacy. Once I turned back towards my male client to find him furiously jacking off. When I exclaimed that he couldn’t do that here, he remarked calmly that he just wanted to “make sure it still worked!”

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg skal bli kristen. Da kan jeg nemlig stå med huet ut av vinduet og rope til naboene at de skal holde hviledagen hellig.

Tror dere faen ikke en av naboene begynte med noe pussing på bilen eller noe klokka 930? Med sånn elektrisk greie som gav fra seg en slik jævlig høyfrekvent lyd som borret seg gjennom ALT. Jeg prøvde tilogmed ørepropper men ingen ting hjalp.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Folk er merkelige dyr. Her ødelegger jeg bilen til fattern, skraper opp og lager ei fin dugjævlig riper/bunk og klarer også samtidig å rive med meg ene garasjeveggen så muren løsner ved garasjeporten.

"ja, men da har jeg ei unnskyldning for å reparere den muren, skulle ha gjort det for mange år siden fordi den har synket"

Forstår meg ikke på folk. Ble ikke sur iallefall...

Lenke til kommentar

Stressinferno. Rett av jobb og så skulle vi til Lofoten en liten tur å levere en PC og jeg sliten, trøtt..nettopp kommet av jobb som var et slit..

Står det en bil bak hos naboen som hindrer at jeg får rygget ut som en vanligvis gjør..så jeg legger over uten å tenke på hvor mye av bilen som forsatt er inne i garasjen og klaringen der...Totalt konsentrert på det bak meg og..jah..

Får vente å se på verksteds-ting. Skal betale det der til fattern, er min feil og jeg som ødelegger bilen..han får ikke noe valg.

post-5057-1203263972_thumb.jpg

Jeg reiv med meg en vegg ffs! *mad*

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Huff da, skjer den beste det der birilbassen.

Jeg for min del er irritert over familien min.

De lar meg ikke sove.

Jeg hadde planlagt å sove bort hele dagen og våkne i 5-6-tida i morra, men neida.

Jeg ble vekt 12, 13, 14, 15, 16, 16:30 og våkna til slutt av meg selv i sted.

Ja ja, sånn kan det gikk.

Noen av dere som er i Stavanger og vil bli med på café eller kino eller bare gå en liten tur? ^^

Lenke til kommentar
Folk er merkelige dyr. Her ødelegger jeg bilen til fattern, skraper opp og lager ei fin dugjævlig riper/bunk og klarer også samtidig å rive med meg ene garasjeveggen så muren løsner ved garasjeporten.

"ja, men da har jeg ei unnskyldning for å reparere den muren, skulle ha gjort det for mange år siden fordi den har synket"

Forstår meg ikke på folk. Ble ikke sur iallefall...

Og du hentet fart fra hvor langt unna? O_O

Holdt på å vrake bilen selv her om dagen. Rundkjøring i enden av slette, og underkjølt regn = lovprising av ABS som lar deg bremse og styre samtidig.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...