Runar Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Inglorious Bastards og Salt har en sett iløpet av dagen...en ufattelig lite innholdsrik dag med andre ord. Hva syns du om Salt? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Sånn som skjer når jeg er så søt Neeei, det som skjer er at du får diabetes. Omnomnom, delicious deiabeitos Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Inglorious Bastards og Salt har en sett iløpet av dagen...en ufattelig lite innholdsrik dag med andre ord. The Inglorious Bastards eller Inglourious Basterds? Du forvirrer, unge mann. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 æ har itj no mat på hybelen :o Hadde du bodd i Hamar kunne jeg kommet til deg med tre kaker. SYND FOR DEG. Æ VIL HA KAK-SKIV! Inglorious Bastards og Salt har en sett iløpet av dagen...en ufattelig lite innholdsrik dag med andre ord. Hva syns du om Salt?Syltynn historie og twisten i filmen kom ikke overraskende i det hele tatt. Er et kjør ifra ende til annet og gir deg lite pusterom annet en å se Angelina svinge seg rundt og leke action-dame Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Æ VIL HA KAK-SKIV! Come my little child, come. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Inglorious Bastards og Salt har en sett iløpet av dagen...en ufattelig lite innholdsrik dag med andre ord. The Inglorious Bastards eller Inglourious Basterds? Du forvirrer, unge mann. Nei du kan tenke selv barnerovet. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Nei du kan tenke selv barnerovet. Aww, jeg liker at du kaller meg det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Uff, så kvalmende søte dere er Men jeg er vel ikke den som skal skrike høyest om sånt... Du er nå søt du også da, Jonas. Sånn som skjer når jeg er så søt Alt for søt! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Syltynn historie og twisten i filmen kom ikke overraskende i det hele tatt. Er et kjør ifra ende til annet og gir deg lite pusterom annet en å se Angelina svinge seg rundt og leke action-dame Grei underholdning eller burde jeg bruke tiden min på noe annet? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Du er nå søt du også da, Jonas. Nawww. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Du er nå søt du også da, Jonas. Nawww. Håper det gjelder deg, og ikke meg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 æ har itj no mat på hybelen :o Hadde du bodd i Hamar kunne jeg kommet til deg med tre kaker. SYND FOR DEG. jeg eter ikke kake men du kan gjerne sende litt fenalår i posten til meg? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Fenalår har jeg ikke. Faen, får ikke sett Liquid Sky i dag, den eksterne hardisken har bestemt seg for å ta kvelden. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 de selger ikke fenalår i danmark. aner ikke hva det er en gang. det er jo så ubeskrivelig digg! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 de selger ikke fenalår i danmark. aner ikke hva det er en gang. det er jo så ubeskrivelig digg! Er det København du bor i? Det er en veldig hyggelig by. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Da må du fortelle dem hva det er! NÅ! Ellers reiser jeg aldri til Danmark igjen. Basta. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Syltynn historie og twisten i filmen kom ikke overraskende i det hele tatt. Er et kjør ifra ende til annet og gir deg lite pusterom annet en å se Angelina svinge seg rundt og leke action-dame Grei underholdning eller burde jeg bruke tiden min på noe annet? Grei underholdning Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Faen, får ikke sett Liquid Sky i dag, den eksterne hardisken har bestemt seg for å ta kvelden. Det kom en søt minnepinne og reddet kvelden min, takk minnepinne. http://www.youtube.com/watch?v=1zsWrE2yNiQ&feature=related Invisible aliens in a tiny flying saucer come to Earth looking for heroin. They land on top of a New York apartment inhabited by a drug dealer and her female, androgynous, bisexual nymphomaniac lover, a fashion model. The aliens soon find the human pheromones created in the brain during orgasm preferable to heroin. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Hørtes ut som ordentlig kvalitetstid ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Nå kan jeg dø lykkelig, har tilbragt denne kvelden med smalahove og belgisk øl lagret i nesten to år. Munnen min har enda orgasme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg