Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en latedag i dag så jeg skal ingen steder.

Kanskje en tur ut i mojave wasteland etterpå, men det er alt.

 

Det var planen min også for dagen, heilt til mor mi plutselig bestemte seg for å informere om at me skal til Volda og besøke mormor om ein time. :dontgetit:

Hatar å få fite om ting i siste liten. Vurderar å protestere neste gong eg får vite at ho har lagt planar uten å seie det til meg.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som savner en skriv-her-når-du-er-full-tråd på diksusjon.no, hvor kvasifilosofiske intellektuelle temaer taes opp?

Savner det litt. Jeg kan bidra neste helg.

Det har vel blitt laget noen av de, men de blir stengt hele gjengen siden forumet ikke vil oppfordre til fylleposting.

Lenke til kommentar

Da kan dere kvasifilosofer få tolke denne drømmen:

 

Jeg er naken i havet, under vannet. Jeg ser kun litt lys ifra overflata, og ligger her og svømmer en stund, helt til jeg legger merke til noen dykkere langt under meg, og boblene deres som stiger mot overflata.

 

Jeg svømmer etter de, og det blir mørkere og mørkere, men jeg følger etter boblene. Etter å ha svømt lenge etter de, og er langt nede i mørkret, kommer jeg nærmere de, og begynner å se omrisset av de mye tydligere.

 

Men plutselig! Svømmer alle ut til siden, og sakte forsvinner boblene, og uten de er det umulig og si hva som er opp og ned her nede i mørkret. Jeg ligger og ser meg rundt, litt stresset, helt til det plutselig 20-30m foran meg kommer en ubåt ut ifra mørkret i full fart mot meg, så våknet jeg.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Da kan dere kvasifilosofer få tolke denne drømmen:

Jeg drømte at jeg kjøpte kylling for 1200 kroner i forbindelse med fremføring av et prosjekt på skolen, og da jeg spurte læreren om skolen kunne dekke utgiftene begynte han å snakke om at optikere tjente så lite at det kunne de dessverre ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...