Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dere 2 altså

Kjære frue/frøken

 

Det morer meg at De finner humor i våre samtaler da det egentlig ikke er ment å være humor men egentlig graverende alvor.

 

 

 

Kamerat. Ved å gjøre narr av Micheal Jackson traff du meg rett i hjertet. Ta tak i min hånd, så skal jeg dra deg opp igjen!

Min kjære debatant, jeg skal stå på tå og hoppe så høyt jeg bare kan for å nå din hånd så jeg kan komme opp ifra avgrunnen og de fristelser som finnes der. Djevelen vet å finne mine fristelser og spille på en svak manns tilbøyeligheter. Men kamerat, sammen skal vi reise oss opp og kjempe!

 

 

Kjære B-real og Alex, meddiskutanter. Deres formalitet begynner å gå fra formel til veldig veldig morsom. Jeg ber dere da og fortsette med formaliteten da dette er har en høy underholdningsfaktor.

 

Med kjærlig hilsen meddiskutant og DNFK tilhenger Mr.A

 

 

Jeg erklærer meg selv som forumets elitist. :cool:

Kjære bruker.

 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si til din selvutnevnelse, jeg og min kjære kollega tror det er noe en kanskje må fortjene i form av å vise ditt engasjement og omtanke for andre mennesker og vesner.

Intill videre så vet jeg dessverre ikke om jeg kan godta denne erklæringen dessverre men ditt pågangsmot er sterkt velkommen!

 

 

Over til noe annet..

 

Har prøvd å installere AVG på en PC her og det har tatt meg godt over halvtimen å få det installert. Noe er bare helt riv ruskende galt med denne PC-en. Ifølge eieren så kommer det advarsler om harddisk-feil,jeg vil tro det kan forklare litt av ytelsesproblemet jeg har nå. Men skal iallefall forsøke. Synd jeg ikke hadde den 2.5-tommers harddisken med sørover, så kunne jeg kanskje ha hjulpet den pene jomfruen i nød.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjære debattanter:

 

Jeg finner det uholdbart at min søknad som elitist på forumet blir avstumpet på dette viset! Selv om jeg til tider kan spy og eder og galle, bidrar jeg med enorm fagkunnskap innenfor diverste områder på dette forumet. Dessverre er min omtanke for andre forumister ikke den høyeste, og sier sier ting som det er, rett ut.

Lenke til kommentar

Kjære debattanter:

 

Jeg finner det uholdbart at min søknad som elitist på forumet blir avstumpet på dette viset! Selv om jeg til tider kan spy og eder og galle, bidrar jeg med enorm fagkunnskap innenfor diverste områder på dette forumet. Dessverre er min omtanke for andre forumister ikke den høyeste, og sier sier ting som det er, rett ut.

 

På vegne av eliten her på forumet så avslår jeg din klage, og utestenger deg herved fra å bli med i eliten intill videre.

Lenke til kommentar

Min gode venn, jeg vet ikke helt om jeg har mandatet til å proklamere at vi ligger over resten av dette fantastiske forumets brukere. Den antagelsen tror jeg nesten at jeg må gruble på en stund til før jeg kan ta en egen avgjørelse om dine tanker.

 

Jeg har mine antagelser om at dette stedet vil klare seg godt uten oss disse få timene det er snakk om. Er det en ting jeg har lært så er det kanskje det å undervurdere de som sitter i andre enden og debatterer her sammen med oss, den fellen har jeg gått i flere ganger og jeg må ta meg selv til stadighet for å ikke forhåndsdømme. Jeg tror vi kan gjøre lurt i å kanskje ha en mer ydmyk holdning, selv om jeg ser at vi kanskje er inne på noe nytt for begge oss to som kanskje ingen av oss vet hvor det bærer. Det er det vel bare fremtiden som kan fortelle oss, så vi får se iløpet av de nærmeste dagene hvor dette bringer oss og at vi kanskje kan se tilbake på denne tiden og lære noe nytt om oss selv som mennesker og våre relasjoner som vi har og som vi skal danne en gang.

Lenke til kommentar

På vegne av eliten her på forumet så avslår jeg din klage, og utestenger deg herved fra å bli med i eliten intill videre.

Kjære sivilist.

 

(Merk bruken av betegnelsen "sivilist", som i dette tilfellet henviser til din mangel på autoritet.)

 

Etter det jeg vet, og jeg vet jo som kjent alt, sitter ikke De i en posisjon/stilling som åpner for at De kan "utestenge" andre brukere fra en eller flere fysiske, psykiske eller digitale deler av forumet. Dette inkluderer også private/lukkede "samfunn", "grupper" og "gjenger" som har oppstått som en direkte konsekvens av å ha brukt for mye tid på tidligere nevnte forum.

 

Jeg ber Dem derfor vennlig om å fra og med dette øyeblikk avstå fra slike forsøk på misbruke makt De ikke innehar, har innehatt og aldri vil inneha (i nærmeste fremtid).

 

Takk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...