Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var man alene igjen.

Vi (Msg, Lemon) pratet om å komme på besøk. Synd vi ikke gjorde det, da.

Det var jo synd. Ya know where I live biatches...

Jaja, har iallefall vært snill og ryddet etter forspillet her og sitter å ordner en PC her som er full av faenskap så ei jeg bor med kanskje kan ha en litt levleig pc.

NP: Opeth - Death whispered a lullaby

Jeg vil at det skal bli kveld slik at jeg kan drikke med full og drite i at ingen av vennene mine ringte meg på bursdagen min, selv om de sa de skulle det! Skål!

Slik har jeg det hvert år. Har sluttet å bry meg for lenge siden.

Sånn det blir etterhvert. Nærmeste familie som kanskje ringer og resten bare...HBD@FB.

Fortalte ei venninne hva jeg het på forumet og fikk til svar litt senere: "forumnerd! du og b-real ass!" :ermm:

Hva faen? HVA FAEN?

Hva er det slags ludder su snakker med?

Lenke til kommentar

Hva faen? HVA FAEN?

Hva er det slags ludder su snakker med?

Kjære B-real. Tror hun leste en av våre tidligere samtaler.

Min gode venn,hvilken samtaler er det du snakker om? Der vi snakker i brevform slik som nå?

Eller en av de totale tilfeldige samtalene jeg har hatt her siden 2001?

Kamerat, jeg tenker på vår samtale i går ja.

Lenke til kommentar

Tusen takk :- )

Gratulerer med dagen/gårdagen :fun:

Ikke ta det at venner og bekjente ikke ringer så veldig tungt, folk kommer å går i livet.

De man en gang dele alt med blir av og til som fremmede mennesker som egentlg kommer ifra det ytre rom og er så fremmed at du ville ikke ha igjenkjent de med et mikroskop eller forstørrelsesglass hvis du prøvde aldri så mye.

HBD Sjur :fun:

Lenke til kommentar

Vel kamerat, jeg må jo si jeg er litt imponert da dette menneske la seg merke til mitt navn og vår fantastiske høfflige tale til hverandre.

Kom de ikke innom deg på vei hjem? De sa de skulle det.

Folk sier så mye rart i disse tider, kommer, kommer ikke :shrug:

Herregud så jeg ELSKER Damnation albumet :love:

Lenke til kommentar

Vel kamerat, jeg må jo si jeg er litt imponert da dette menneske la seg merke til mitt navn og vår fantastiske høfflige tale til hverandre.

Kjære B-real. Vi har vel hevet seg over forumets standard tenker jeg. Vi ligger over alle andre og er deres forbilde. Litt av et ansvar.

Lenke til kommentar
Kjære B-real. Vi har vel hevet seg over forumets standard tenker jeg. Vi ligger over alle andre og er deres forbilde. Litt av et ansvar.

Min venn.

Det er litt av et ansvar ja men tenk så hyggelig resten av forumet hadde kommet til å være. Tenk for en drøm der alle omtalte hverandre høfflig og brukte gamle kunster som "De" når man omtalte noen.

Da menn var menn og kvinner satt bak..nei, beklager det var litt feil ;)

Lenke til kommentar

Kjære B-real. Jeg ser du har falt ned fra toppen vi engang stod på. Det er ensomt her oppe.

Min kjære venn, jeg angrer mine synder dypt. Det er vanskelig å legge om sine vaner når agnet er så klart og tydelig selv at Michael Jackson hadde stoppet opp og sett at der var en mulighet.

Jeg håper du ikke syns noe mindre om meg selv om jeg var svak i et øyeblikk. Jeg er en angrende synder.

Din venn b-real

Lenke til kommentar

Kjære B-real. Jeg ser du har falt ned fra toppen vi engang stod på. Det er ensomt her oppe.

Min kjære venn, jeg angrer mine synder dypt. Det er vanskelig å legge om sine vaner når agnet er så klart og tydelig selv at Michael Jackson hadde stoppet opp og sett at der var en mulighet.

Jeg håper du ikke syns noe mindre om meg selv om jeg var svak i et øyeblikk. Jeg er en angrende synder.

Din venn b-real

Kamerat. Ved å gjøre narr av Micheal Jackson traff du meg rett i hjertet. Ta tak i min hånd, så skal jeg dra deg opp igjen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...