TheKims Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Liker ikke pels Har kun snakket med ho 2 ganger tidligere så tviler på at det blir noe hopping i høyet Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Kan dere ikke ligge rolig i høyet da? *baddamtish* 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Joda gikk\går bare bra. Ho skulle springe hjemover å hente en flaske vin så kommer ho hit, var visst ikke så fan av øl. Var ute å gikk tur med ho og bikkja hennes i nesten 1,5 time tidligere, det var en kald fornøyelse. Da er det vel kanskje på tide at hun lufter "bikkja" di litt? If you catch my drift? Høhø.. ehm.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Er ikke ute etter bare pulings. Da kunne jeg like godt bare dratt til byen, betalt 300 spenn å fyrt løs. Er greit å bare ha venner å Ettersom alle mine venner bor på andre siden av Oslo kan det jo være greit å bli kjent med noen her å. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Lost you there in a moment of truth (I) trust you Gave away the one and only heart (A) gift to tear apart Da var man alene igjen da resten dro på Hellbillis konsert. Er fitte blakk men fikk et par øl av Torbjørn og resten cognac så er vel godt i siget så...tja...Opeth kveld i stua på meg Endret 23. oktober 2010 av b-real Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Da var man alene igjen. Vi (Msg, Lemon) pratet om å komme på besøk. Synd vi ikke gjorde det, da. Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg vil at det skal bli kveld slik at jeg kan drikke med full og drite i at ingen av vennene mine ringte meg på bursdagen min, selv om de sa de skulle det! Skål! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg vil at det skal bli kveld slik at jeg kan drikke med full og drite i at ingen av vennene mine ringte meg på bursdagen min, selv om de sa de skulle det! Skål! gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg vil at det skal bli kveld slik at jeg kan drikke med full og drite i at ingen av vennene mine ringte meg på bursdagen min, selv om de sa de skulle det! Skål! Hadde jeg hatt nummeret, så. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg vil at det skal bli kveld slik at jeg kan drikke med full og drite i at ingen av vennene mine ringte meg på bursdagen min, selv om de sa de skulle det! Skål! Slik har jeg det hvert år. Har sluttet å bry meg for lenge siden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Fortalte ei venninne hva jeg het på forumet og fikk til svar litt senere: "forumnerd! du og b-real ass!" 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Fortalte ei venninne hva jeg het på forumet og fikk til svar litt senere: "forumnerd! du og b-real ass!" Da har hun sjekket alt. You are not safe. Er nok av stalker typen hun der. Hold deg laaangt unna! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Fortalte ei venninne hva jeg het på forumet og fikk til svar litt senere: "forumnerd! du og b-real ass!" Da har hun sjekket alt. You are not safe. Er nok av stalker typen hun der. Hold deg laaangt unna! Hun er nok det Sikkert en av de personene som går så langt at de stjeler identiteten min. Huff. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Da var man alene igjen. Vi (Msg, Lemon) pratet om å komme på besøk. Synd vi ikke gjorde det, da. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Skumle greier Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 pai var her! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Er ikke bare ute etter pulings. [/Quote] Kan det ikke spises eller pules, så piss på det og gå videre 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Fikk akkurat 6 på min andre fysikkprøve på rad. Happy happy! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Smurfen har bursdag Gratulerer med dagen Sjur Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Han kommer vel innom snart og klager, slik han alltid gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg