Herr Brun Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Gonjimann: Hvorfor det nye nicket? Hva skal det bety? Hva er "Mount and Blade"? *lage gröt* gonjimann er en lang historie. Nicket betyr ingenting, jeg bare trengte noe som nick. Mont and Blade er et genialt spill (google ut). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har så jæææævlig vondt i stortåa! Løp opp trappa, barbent, og snublet med stortåa først inn i et trappetrinn. HAHA I will ban you next! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har så jæææævlig vondt i stortåa! Løp opp trappa, barbent, og snublet med stortåa først inn i et trappetrinn. HAHA I will ban you next! Maktmisbruk!!! OH NOES! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har ikke ferie! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har ikke ferie! Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har ikke ferie! Bare spør fredrik, han gir deg en lett Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har ikke ferie! Bare spør fredrik, han gir deg en lett POW! DJ Splash - A Beautiful Day Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 var ikke en slik ferie jeg ville ha Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har ikke fått bank av jenter før. I win!Jeg kan banke deg? Nei, det kan du faktisk ikke! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Insidious! \o/ Alltid gøy å finne igjen gamle album. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Kan noen overtale Eplefe til å komme og danse fugledansen for meg? ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Kan noen overtale Eplefe til å komme og danse fugledansen for meg? ^^ hvis hun gjør det, ta å film det ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Will do Kexxy, men jeg tviler på det blir nødvendig. x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Gidder ikke reise meg og gå ut på kjøkkenet. Dessuten tror jeg ikke jeg kan fugledansen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Kan noen overtale Eplefe til å komme og danse fugledansen for meg? ^^ hva er det egentlig med deg og fugledansen? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har en hemmelig fetisj for den. Eller jeg bare elsker den dansen fordi en mer genial og underholdende dans skal man lete lenge etter. xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 In our shop, we’ve had a man cum in one of our female piercers hand as she was disinfecting and marking the area to do a Prince Albert. ...Alt for mange pervoer med piercinger. Simple as that. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) In our shop, we’ve had a man cum in one of our female piercers hand as she was disinfecting and marking the area to do a Prince Albert....Alt for mange pervoer med piercinger. Simple as that. Det var vel ikke til å unngå. Endret 17. februar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Kat er dritheit, og det ville vært intenst å bli tatovert av henne, men jeg hadde ikke fingret i stolen allikevel. I was tattooing a woman’s inner thigh one day, and she started to moan, but not moans of pain... small stifled moans of pleasure. I asked her if everything was alright, and she said that she thought she was going to get off and climax due to the sensation in that area. By the time I was almost done with the tattoo she was actually playing with herself right in front of me and came to a full orgasm in the shop with customers in the waiting area. She even felt it was necessary to yell out my name when she came... the best part was that she had her back to the rest of the customers, so when she yelled out it kinda startled me and I ended up peeking out over her thigh and seeing everyone else in the shop looking at me as if I had been going down on her... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 heh ^^ fryste ned noe cola igår.. elsker frossen cola ^^ *slafs* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg