Nopros Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Står over No Shaving November, fap free desember derimot. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 De som blir med på No shaving november blir huleboere i en måned. Jeg er med! Litt interessant, for jeg begynner i ny jobb på mandag, og er veldig kort nå... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 De som blir med på No shaving november blir huleboere i en måned. Jeg er med! Litt interessant, for jeg begynner i ny jobb på mandag, og er veldig kort nå... Sweet! Skriv deg opp i tråden om du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Snakk om å kjøpe pils i siste liten. Mannen bak kassa sa at om jeg hadde vært 1 minutt senere så hadde de stengt salget. Er de virkelig så pirkete at du ikke får kjøpt pils kl 18.01? Pirkete? Hvis jeg ikke tar helt feil stenges mange kassesystemer klokken 1800, så de får ikke solgt selv om de vil. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Boksing på Tv2 Sport nå. Det er saker Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Lenge siden jeg har sett på boksing! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Ingenting er som så se to tungt tattoverte voksne mentalpasienter denge løs på hverandre. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Kim! Hvorfor er du online?! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Han feiga ut. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Boksing er langt bedre en det som alle synes er "fighting" nå til dags, altså MMA og K2 osv. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 MMA er kult det og, men en helt annen stemning i en boksekamp. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Boksing er langt bedre en det som alle synes er "fighting" nå til dags, altså MMA og K2 osv. Engelsk boksing med engelske kommentatorer Der har du autentisk slåssing. Hvis jeg hadde vært bokser så hadde jeg kalt meg The Norwegian Viking og kommet inn i Vikingutstyr. Hadde vært great fun. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 MMA kanskje "slåss" og får lov til mere. Men boksinga er langt mer brutal, kort kontrollerte slag, den andre personen faller før du rekker å få med deg hva som har skjedd pga av finessen og hurtigheten de har. Itilegg gjør faktisk de store hanskene det enda mer brutalt, fordi med hanskene kan de holde på lengre. Og det er ikke slagene som skader, men ristinga av hodet. Trener selv Thai-boksing i Sverige, en av trenerne leder bladet "fighter" som er størst i norden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Tar noen øl, hører på god musikk og får straks besøk. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Avast påstår at minnekortet til speilrefleksen er eit virus Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Feiga ikke ut. Er online fordi jeg hører på Spotify Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 hvordan gikk det med naboen, kim? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Joda gikk\går bare bra. Ho skulle springe hjemover å hente en flaske vin så kommer ho hit, var visst ikke så fan av øl. Var ute å gikk tur med ho og bikkja hennes i nesten 1,5 time tidligere, det var en kald fornøyelse. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Blir det noe pels på finnmarksknaggen mon tro? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Er mer enn en one-night her i livet! Tror jeg... aldri opplevd en one-night Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg