Mikkel™ Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Hahaha . Hackers fra 1995. Oh lawd! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Lurer på om jeg tør å gå til den søte naboen min å invitere ho på noen pils i kveld Faen at man skal være så sjenert. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Go go go!! Jeg snakker nå på vegne av hele forumkafeen, at vi alle sammen vil ignorere deg i all framtid hvis du ikke prøver ikveld. Vi vil ikke se deg her, eller på resten av diskusjon.no ikveld Endret 23. oktober 2010 av Sebbe 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Hyggelig dere er Ja skal gå å spørre, er bare litt redd for at ho skal si nei, men den som intet våger intet vinner. Må vel stikke å kjøpe en sekser til da. har 6 stk stående, men det blir kanskje litt lite. Endret 23. oktober 2010 av Kim Spartacus Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg er selv mer eller mindre deppa for at jeg feiget ut mot verdens søteste, herligste og kuleste dame. Jeg hadde henne, men var for feig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Hyggelig dere er Ja skal gå å spørre, er bare litt redd for at ho skal si nei, men den som intet våger intet vinner. Pft. Om hun sier nei så går du tilbake til det vanlige livet som du ville gjort uansett om du valgte å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Å spille New Vegas med headset med musikk var en sykt dårlig idé. Jeg hørte ikke krigsmusikken da noe så meg. Aldri hoppet så mye av en skorpion før. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Lønn er som mensen. Den kommer en gang i måneden og den varer i 7 dager. Og hvis den ikke kommer, ja så ligger man jævlig tynt an!! Fantastisk! Jeg skal ut å handle øl senere Det skal jeg også Jeg har begynt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Herregud, å ha mensen i syv dager virker forferdelig... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Halla forumkaféfolk! Hva skjer? I dag har jeg bada. På nordvestlandet (rett ved Molde), i snøvær. Digg! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Hyggelig dere er Ja skal gå å spørre, er bare litt redd for at ho skal si nei, men den som intet våger intet vinner. Må vel stikke å kjøpe en sekser til da. har 6 stk stående, men det blir kanskje litt lite. Jeg er selv mer eller mindre deppa for at jeg feiget ut mot verdens søteste, herligste og kuleste dame. Jeg hadde henne, men var for feig. Jeg støtter Sebbe her! GOGOGO! Jeg vil ignorere deg fra dette punkt om du ikke gjør det! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Snakk om å kjøpe pils i siste liten. Mannen bak kassa sa at om jeg hadde vært 1 minutt senere så hadde de stengt salget. Er de virkelig så pirkete at du ikke får kjøpt pils kl 18.01? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Jepp Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Men hvorfor er du fortsatt online Kim? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Er mange steder der kassen ikke lar deg slå inn alkohol etter 18 på lørdager og 20 på hverdager. Har ingenting med hvor strenge de er å gjøre. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Men hvorfor er du fortsatt online Kim? Nja si det du Skal nå gå å fikse meg litt før jeg går dit, vært syk hele uka så ser ut som en huleboer Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 jeg har også litt huleboer stil fordi jeg glemte barbermaskin før jeg dro hjem på ferie Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 Det gjorde ikke jeg. Jeg ser ikke ut som en huleboer. I win Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 "huleboere" kan være hot. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 De som blir med på No shaving november blir huleboere i en måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg