After Dark Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Skal også ut og spise i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 mMmm ... Ingenting som å kose seg med gammel Millencolin. Nå fikk jeg også en himla lyst til å bare spille Tony Hawk's Pro Skater 2 i stedet for å gjøre alt jeg skal, ha-ha-ha! Farlig, farlig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Normalt å være kvalm å uggen tidlig på morgenen? gikk forbi en skål kattemat (våtmat som har stått over natta) og ble dritkvalm, og prøver jeg å spise en banan f.eks får jeg brekninger nesten. Jeg får alltid brekninger av å spise banan. Men det er vel ikke rart at du er kvalm, med tanke på at sånn kattemat lukter forferdelig ekkelt. Spesielt om det får stå ei lita stund. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Pingle. Nåånå, det sier han som ikke "liker" verken fisk eller sjømat.. Du er gravid. Nei det er jeg nok ikke. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Nåånå, det sier han som ikke "liker" verken fisk eller sjømat.. Hvorfor anførselstegn? Nei det er jeg nok ikke. Joda, det er du! Bare innrøm det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Du er gravid. Nei det er jeg nok ikke. Ikke enda nei. Men snart får jeg sjøapene mine og da blir det fart på sakene. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Da får jeg ta 1337 toget til Ski for å møte Eivind @ Sk!ppy og seinere Jonas " Nopros Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hva med å bare bruke nickene deres i stedet for å skrive både navn og brukernavn? o_o Alle her ville forstått hvem du snakket om om du bare sa Nopros og Sk!ppy. New Vegas er forresten fryktelig artig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hva med å bare bruke nickene deres i stedet for å skrive både navn og brukernavn? o_o Alle her ville forstått hvem du snakket om om du bare sa Nopros og Sk!ppy. New Vegas er forresten fryktelig artig. Det er det ja! Da tenker jeg at jeg skaffer meg det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Det virker litt som om du har "dårligere" tid enn i Fallout 3, da. Som om veldig mye kommer samtidig og veldig fort. Men om du trives med litt hektisk start før du egentlig kommer i gang med utforsking og utvikling så er det strålende. Savner litt vault-starten, da, for man har ikke den samme motivasjonen til å GJØRE det man skal i New Vegas. Hmf. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Maestro@NRK er utrolig koselig program egentlig. Lurer på om de har hentet konseptet ifra et sted eller ikke..BBC f.eks som de henter alt annet ifra.. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 NRK ftw, bare fordi faren min har jobba der i mangen år Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 En av de heldige som har fått fast kontrakt? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Da får jeg ta 1337 toget til Ski for å møte Eivind @ Sk!ppy og seinere Jonas " Nopros Han rakk ikke toget Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Lønn er som mensen. Den kommer en gang i måneden og den varer i 7 dager. Og hvis den ikke kommer, ja så ligger man jævlig tynt an!! 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Min lønn varer hele måneden, så jeg er glad lønn ikke er som mensen. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Lønn er som mensen. Den kommer en gang i måneden og den varer i 7 dager. Og hvis den ikke kommer, ja så ligger man jævlig tynt an!! hahahah.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Også mer fallout new vegas etterpå. Kan dagen bli bedre? 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Også mer fallout new vegas etterpå. Kan dagen bli bedre? Godt øl hadde gjort det betraktelig bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg