Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Da er man(desverre) våken. :\

Syvsover, jeg har vært oppe siden kl 8.

Fysj å fy :(

Siden du lager usunne vaffler så kan du slenge noen til meg syns jeg ph34r.gif

Bare kom det så skal du da vel få vaffler :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Neinei, burger kl 10-11 om morgenen blir for kraftig kost. Huff og usj. Ikke alle som har et slikt forhold til burger som deg glimti, kan vi vel si.

Normalt å være kvalm å uggen tidlig på morgenen? gikk forbi en skål kattemat (våtmat som har stått over natta) og ble dritkvalm, og prøver jeg å spise en banan f.eks får jeg brekninger nesten.

Lenke til kommentar

Neinei, burger kl 10-11 om morgenen blir for kraftig kost. Huff og usj. Ikke alle som har et slikt forhold til burger som deg glimti, kan vi vel si.

Pingle. :tease:

Normalt å være kvalm å uggen tidlig på morgenen? gikk forbi en skål kattemat (våtmat som har stått over natta) og ble dritkvalm, og prøver jeg å spise en banan f.eks får jeg brekninger nesten.

Hvis det var en fuktig kveld i går kan det godt være normalt... ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ah ... Digg å være nydusja, men mon tro om det var så lurt å dusje før man begynner å svette rundt med rundvask og shopping. Jaja. Den tid, den sorg (Danielzus sorg).

Why would I care?

Lenke til kommentar

Ah ... Digg å være nydusja, men mon tro om det var så lurt å dusje før man begynner å svette rundt med rundvask og shopping. Jaja. Den tid, den sorg (Danielzus sorg).

Why would I care?

Trodde vi skulle dele seng i natt! :o

Jeg burde kanskje ikke spise nå, siden jeg skal ut og spise med noen venner om noen timer. Ja ja. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...