Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snøen regna bort her også :cry:

Akkurat som 19. 19 er også en kjip bursdag.

Du kommer fortsatt ikke inn på et eneste bra utested, og du er avhengig av at andre kjøper sprit til deg.

Ikke bare det, men mange maser på deg om å kjøpe øl og rusbrus for seg.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Go morgen, har vært å sluppet ut å foret hester, her regner/skletter det det er dritt altså.

Hva skal jeg spise til frokost?

*Brødskive med noe pålegg

*egg

*omelett

*Vaffler

?

Lenke til kommentar

Hva hjelper mot vondt hals? :(

Sitter med skjerf og en flecegenser med høy hals over, drakk noe te greier med honning som hjalp litt

Ingefær..

Kutt opp ingefærrot i biter og la det koke med en passelig mengde vann. Så siler du brygget og har litt husholdningsaft i. Win.

Go morgen, har vært å sluppet ut å foret hester, her regner/skletter det det er dritt altså.

Hva skal jeg spise til frokost?

*Brødskive med noe pålegg?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

er det jeg og heller mot anfall. Brødskiver med pålegg er jo ganske kjedelig.

Også har jeg ferdig vaffelrøre i kjøleskapet..men det er jo ikke så sunt.

Lenke til kommentar

Hva hjelper mot vondt hals? :(

Sitter med skjerf og en flecegenser med høy hals over, drakk noe te greier med honning som hjalp litt

Ooh ... Mange ting, mange ting. Kan det som sist fungerte på en av pasientene mine.

Kok opp vann, ha i noen dråper eukalyptusolje, sett det på noe kork e.l. så du ikke herper underlaget / hell det i en bolle, ta en handduk over huet og stikk huet nedi bollen / gryta og ånd inn dampen.

Så blir du sittende sånn og puste det i deg en stund. Husk å ikke ha i for mye eukalyptusolje, ellers så vil det svi noe grønnjævlig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ha litt havregryn i røra hvis du har det og spe på med litt veske så blir det straks litt sunnere :)

Det har jeg ikke.. så det får bare være usunt for vaffler it is.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...