Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva lurest måte å holde noen poteter varme på når dem er ferdigkokt, jeg må ta dem ut av kasserollen i ca 5-10 minutt. Har ikke mikro.
Folie er et lurt valg som det ble sagt tidligere. Har du ikke det for hånd så kan du jo f.eks skrelle den og dele den opp i passelige båter (med mindre du har sunnkokt poteten) og steke de sammen med biffen :)

Byen i ski er ikke mye å skryte av. Vi har 4-5 rundkjøringer på en omkrets av 1 km, + 3-4 utesteder. Damene er heller ikke mye å skryte av. Ungdommen på min alder i ski er mest inne å spiller playstation, eller ute å røyker hasj. Er noen som spiller i band og gjør småting. Jeg henger bare med folk fra områdene rundt ski. Really funny.
Er det egentlig noe sted i Ski som har 18-års grense?

Man slutter å tenke på slike problemstillinger når man runner 21/25 :shrug:

Lenke til kommentar

Kan nok ikke tilby videre mye, har allerede en fast jeg lager middag til 4-6 ganger i uka, er egentlig nok :whistle:

Jasså? Fortell! Gi meg fullt navn, mors pikenavn og personnummer så skal jeg spandere en liten "ferie" på ham/henne.

:cool:

Kæll'n går på HIG og er, vel, rimelig opptatt av å få med seg alt på skola, good luck :p

Lenke til kommentar

Synes ikke den ble helt optimal jeg heller, men var så lei av den gamle. Kan gjerne et forsøk om du/dere vil. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=612135&view=findpost&p=16362167

Til ås i morgen, blir kos å treffe familien igjen. + At jeg satt på en shitloads med torrents sist gang jeg var på pcn til morfar. Så blir noen nye filmer å fylle opp hardisken med, ja.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

en kopp te til så tar denne gamle skrotten natta, thats for shure. blir mer og mer som ei gammal kjærring.

Til lykke med helsa! ;)

Er det egentlig noe sted i Ski som har 18-års grense?

Var det før, tror jeg. Eastpoint.

Ski er ganske kjedelig, Krydder var litt for bråkete for min del.

Krydder ble litt rope til andre...Greit man drikker og nivået stiger..eller..hmm..kanskje man ikke drakk nok..hmm..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...