Runar Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kan nok ikke tilby videre mye, har allerede en fast jeg lager middag til 4-6 ganger i uka, er egentlig nok Jasså? Fortell! Gi meg fullt navn, mors pikenavn og personnummer så skal jeg spandere en liten "ferie" på ham/henne. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har avtale om å møte en jente og, det må nesten bli etterpå. Prøver vi så tidlig som mulig? Si at du skal treffe pus <3 evt jeg kan treffe famiien din. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Du elsker ei jente som blir "ølløv" år gammel, som sier hun ikke er tjukk, men man ser allerede nå at kommer til å bli en tjukkas (sorry, det er bare fakta) Flott at 10 åringer kan være seriøse også da. Ja, jeg elsker henne. Hun er fantastisk. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 nå trodde jeg dere mente ut som på byen, men så kom e på alderen til nopros Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har avtale om å møte en jente og, det må nesten bli etterpå. Prøver vi så tidlig som mulig? Si at du skal treffe pus <3 evt jeg kan treffe famiien din. Du får ikke møte familien min, de skal jeg være så snill og holde unna deg. Sender deg en mld i morgen, jeg? nå trodde jeg dere mente ut som på byen, men så kom e på alderen til nopros Byen er da fritt for alle. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har avtale om å møte en jente og, det må nesten bli etterpå. Prøver vi så tidlig som mulig? Si at du skal treffe pus <3 evt jeg kan treffe famiien din. Du får ikke møte familien min, de skal jeg være så snill og holde unna deg. Sender deg en mld i morgen, jeg? nå trodde jeg dere mente ut som på byen, men så kom e på alderen til nopros Byen er da fritt for alle. ja men ikke stedene man kan gå inn i varmen, og få seg en forfriskning, pluss masse damer som danser ;P Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Da var barskapet åpnet! Alle skal få!!! Dere kan velge mellom: Stolichnaya Elit Vodka (beste vodkaen som finnes, kommer du dragende med Grey Goose så blir du blir du partert). Jägermeister (klassiker, passer greit til kalde vinterdager). Fernet Branca (Hostemedisin over all hostemedisin. Den er god også). Det er det som er gjengangere her i gården! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har avtale om å møte en jente og, det må nesten bli etterpå. Prøver vi så tidlig som mulig? Si at du skal treffe pus <3 evt jeg kan treffe famiien din. Du får ikke møte familien min, de skal jeg være så snill og holde unna deg. Sender deg en mld i morgen, jeg? Men jeg vil møte familien din Næææt nå trodde jeg dere mente ut som på byen, men så kom e på alderen til nopros Byen er da fritt for alle. Byen i ski er ikke mye å skryte av. Vi har 4-5 rundkjøringer på en omkrets av 1 km, + 3-4 utesteder. Damene er heller ikke mye å skryte av. Ungdommen på min alder i ski er mest inne å spiller playstation, eller ute å røyker hasj. Er noen som spiller i band og gjør småting. Jeg henger bare med folk fra områdene rundt ski. Really funny. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Da var barskapet åpnet! Alle skal få!!! Dere kan velge mellom: Stolichnaya Elit Vodka (beste vodkaen som finnes, kommer du dragende med Grey Goose så blir du blir du partert). Jägermeister (klassiker, passer greit til kalde vinterdager). Fernet Branca (Hostemedisin over all hostemedisin. Den er god også). Det er det som er gjengangere her i gården! jeg er med! har et tonn med øl tequila og div jalla 18års sprit! hvor snakker vi? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Hun hadde baller den jenta der. Endret 22. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 I'm back! Y'all missed me? Tviler, egentlig... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Har ikke det, men kosli at du er her Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Da var barskapet åpnet! Alle skal få!!! Kjører du til Hamar? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 kan jo ikke kjøre om han har gått løs på alkoholen alt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hun hadde baller den jenta der. Ja. Det har "hun". Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det var en feit ølløvåring... Med gigantisk' frammtænn Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Da var barskapet åpnet! Alle skal få!!! Kjører du til Hamar? Heller litt sprit i en plastpose og sender i posten. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Sorry, spiller litt sånn overlegen og hard2get for å virke kul Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Da var barskapet åpnet! Alle skal få!!! Kjører du til Hamar? Heller litt sprit i en plastpose og sender i posten. Herlig. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Sorry, spiller litt sånn overlegen og hard2get for å virke kul Da var barskapet åpnet! Alle skal få!!! Kjører du til Hamar? Heller litt sprit i en plastpose og sender i posten. Herlig. Jeg vil ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg