Pubé Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Da fant jeg to kjekke bruktspill på Gamestop..Darksiders til 360 og Final Fantasy Crystal Chronicles til Wii Og 3 dager fri Og det rimte Darksiders er et konge spill Kjøper meg xbox neste uke, så jeg tar nok å kjøper spillet og går gjennom det på Apocalyptic og får tak i og oppgraderer alt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 PS: Senere skal jeg opprette en tråd for min klokkemani! Det blir stas. Looking forward. Enjoy Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Fytti, jeg tvilte litt på om Fallout: NV kom i dag, men det gjorde det jaggu! Tjoho! Fin start på helgen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Stekt laks i sitronpepper i Creme Fresh med poteter Gratinert vannmelon! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg får Fable 3 CE til uka Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 PS: Senere skal jeg opprette en tråd for min klokkemani! Det blir stas. Vurderer å opprette en om Hizbollah. Aner ikke hva det blir. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 PS: Senere skal jeg opprette en tråd for min klokkemani! Det blir stas. Vurderer å opprette en om Hizbollah. Aner ikke hva det blir. Vill gjetning: Tråden vil hovedsaklig bestå av krangling og (mildere) personangrep, og flere av innleggene vil bli rapportert opptil flere ganger. 2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Ahhh, da var dagens middag borte, gresk biff, med rødvinsaus, tzatsiki, babymais, asparges og hvitløksbrød! Ååh, det hørtes fantastisk ut! Det var fryktelig godt også Pleier å ta 1 til 2 dager i uka, hvor jeg lager litt skikkelig mat (altså, jeg lager mat hver dag, har aldri ferdigmat) men å ta av, som i kveld, skjer 1-2 dager i uka. Tar gjerne i mot tips,- burde egentlig gått kokkeskole Skulle ønske jeg var like flink. Når jeg lager middag, blir det som oftest pannekaker. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Ikke nødvendigvis. Hadde en tråd om Hamas som klarte seg fint og den døde ut rett og slett fordi ingen skrev i den mer, ikke pga. personangrep ol. (Kan ikke linke til den pga. det er ulovelig her i tråden). Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 (Kan ikke linke til den pga. det er ulovelig her i tråden). Bare en liten kommentar: Det er helt greit å linke til andre tråder, også egne, men det er ikke greit å linke til egne tråder kun for å gi de oppmerksomhet. I ditt tilfelle er det "lovlig". Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Der forsvant min forståelse for den reglen! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg kan lage god mat til deg hvis du skriver essay for meg. Haha, jeg liker å lage mat, så nei takk. Omvendt? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg elsker henne, jeg elsker henne, jeg elsker henne. http://www.youtube.com/watch?v=LCYmdymmDyM&feature=player_embedded "Dæ æ mange i klassa mi som æ mye fætær enn meg, æ æ normal" 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 (Kan ikke linke til den pga. det er ulovelig her i tråden). Bare en liten kommentar: Det er helt greit å linke til andre tråder, også egne, men det er ikke greit å linke til egne tråder kun for å gi de oppmerksomhet. I ditt tilfelle er det "lovlig". Tror vi skal ta en liten prat i bakrommet, unge mann.. ^^ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Uh oh! Nå skal Runar få smake pisken. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Der forsvant min forståelse for den reglen! Det er da ikke så vanskelig? Jeg kan lage god mat til deg hvis du skriver essay for meg. Haha, jeg liker å lage mat, så nei takk. Omvendt? Hmm, jeg må få vurdere det. Hva kan du tilby? (Kan ikke linke til den pga. det er ulovelig her i tråden). Bare en liten kommentar: Det er helt greit å linke til andre tråder, også egne, men det er ikke greit å linke til egne tråder kun for å gi de oppmerksomhet. I ditt tilfelle er det "lovlig". Tror vi skal ta en liten prat i bakrommet, unge mann.. ^^ Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Kan nok ikke tilby videre mye, har allerede en fast jeg lager middag til 4-6 ganger i uka, er egentlig nok Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Jonas: Når imorra stikker vi ut? Jeg komme til deg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg elsker henne, jeg elsker henne, jeg elsker henne. http://www.youtube.com/watch?v=LCYmdymmDyM&feature=player_embedded "Dæ æ mange i klassa mi som æ mye fætær enn meg, æ æ normal" Du elsker ei jente som blir "ølløv" år gammel, som sier hun ikke er tjukk, men man ser allerede nå at kommer til å bli en tjukkas (sorry, det er bare fakta) Flott at 10 åringer kan være seriøse også da. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Jonas: Når imorra stikker vi ut? Jeg komme til deg? Vet'ke enda, lettest om du kommer hit ja. Men er familietreff-ting så vet ikke når jeg kan slippe unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg