Bytex Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Når jeg ville ha ferie rapporterte jeg meg selv. Da får jo alle moddiser og admins tilgang til meldinga, så da får man stort sett kjapt svar. Endret 22. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Fått nytt internett hjemme. Digg! Internettsurfing ble plutselig et par hakk morsommere. Endret 22. oktober 2010 av James Whistler Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kan forumveiledere banne meg i noen timer? 4 timer f.eks? Veiledere har ikke noe av de rettighetene du er ute etter. Da må du nesten kontakte en moderator/admin å.. ingen moderatorer på for øyeblikket, og administratorne er jo vegger hele gjengen.,... Sa du 24 timer? Fixed nå.. ^^ Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Da var jeg bortevekk i 6 timer takket være Runar! Lykke til å leve uten meg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kjære B-real. Navnet mitt skrives med ks ikke x. Jeg er når tilbake på pc'en og trenger derfor ikke briller.Kjære Aleks, jeg beklager, jeg kom utifra dusjen og jeg hadde ikke brillene mine på meg da jeg skrev det. Kan De tilgi meg? Fått nytt internett hjemme. Digg! Internettsurfing ble plutselig et par hakk morsommere. Blir litt koseligere når man får slikt ja.Vil også ha altibox/fiber *savne* Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kjære B-real. Navnet mitt skrives med ks ikke x. Jeg er når tilbake på pc'en og trenger derfor ikke briller.Kjære Aleks, jeg beklager, jeg kom utifra dusjen og jeg hadde ikke brillene mine på meg da jeg skrev det. Kan De tilgi meg? Kjære B-real. Din unnskyldning er godtatt. Jeg er glad disse fiendtligheter ikke kom i veien for vårt forhold. La oss huske denne dagen som en dag av tilgivelse for andres brilleproblemer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kjære Aleks. Disse ordene du skriver varmer mitt hjerte Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Da var jeg bortevekk i 6 timer takket være Runar! Jarmo kom meg i forkjøpet. Han ligger i buskene og hopper frem når noen sier noe som på en eller annen måte kan tolkes som en fornærmelse mot administratorene. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Faen, pulte hu blodjenta igjen i stad. Begynte jo å blø igjen:P har alt for stor tissemann:( Forfra eller bakfra? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Bonnie Tyler er litt heit i grunn. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Bra sang bortsett fra det religiøse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Da fant jeg to kjekke bruktspill på Gamestop..Darksiders til 360 og Final Fantasy Crystal Chronicles til Wii Og 3 dager fri Og det rimte Endret 22. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Faen at ting tar så lang tid. Jeg og noen andre, får ikke kommet oss til drevjamoen og henta militæruniformanene m.m før neste måned x ) Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Faen, pulte hu blodjenta igjen i stad. Begynte jo å blø igjen:P har alt for stor tissemann:( Forfra eller bakfra? Forfra:P jeg som var så forsiktig også Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Noen som kan/vet hvordan man endrer navn på tråder? får det ikke til Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Noen som kan/vet hvordan man endrer navn på tråder? får det ikke til Bruk "Full editor" på første innlegget i posten din så skal du få opp det alternativet. Er ikke posten din så rapporterer du innlegget og får noen som har tilgang til det til å vurdere endringen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Forfra:P jeg som var så forsiktig også Hold deg til bakfra på henne heretter da. Noen som kan/vet hvordan man endrer navn på tråder? får det ikke til Det er fullt mulig hvis du trykker for å redigere åpningsinnlegget. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ja nei hva skjer i kveld da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg