Eplefe Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg lurer på om jeg skal spørre om jeg får laminere setlisten til Tom McRae på jobben på mandag. Hadde vært kjekt å kunne bevare den. Kan selvsagt bare ramme den inn og, men jeg foretrekker å være på den trygge siden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Har lyst på en av den 1. boka først før jeg kjøper hele sullamitten. Sånn får å se om det er noe for meg. Kjære Aleks, du kunne jo ha prøvd på et Bibliotek og lånt første boken og se om det var noe for deg før du gikk til det steget å kjøpe første boken :S Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Biril, det du sa der minnet meg om dette: Endret 22. oktober 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Har lyst på en av den 1. boka først før jeg kjøper hele sullamitten. Sånn får å se om det er noe for meg. Kjære Aleks, du kunne jo ha prøvd på et Bibliotek og lånt første boken og se om det var noe for deg før du gikk til det steget å kjøpe første boken :S kjære biril. Har ikke kjøpt noe som helst enda. Var et godt forslag da, selv om bibloteket her er litt dårliig. Skal se da, ellers så bare kjøper jeg den for 50 kr Har lyst på en av den 1. boka først før jeg kjøper hele sullamitten. Sånn får å se om det er noe for meg. Kjære Aleks, du kunne jo ha prøvd på et Bibliotek og lånt første boken og se om det var noe for deg før du gikk til det steget å kjøpe første boken :S kjære biril. Har ikke kjøpt noe som helst enda. Var et godt forslag da, selv om bibloteket her er litt dårliig. Skal se da, ellers så bare kjøper jeg den for 50 kr Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 kjære biril. Har ikke kjøpt noe som helst enda. Var et godt forslag da, selv om bibloteket her er litt dårliig. Skal se da, ellers så bare kjøper jeg den for 50 kr Kjære Alex. Jeg mottok ditt svar for noen minutter siden og jeg må bare beklage. Jeg trodde du allerede hadde inngått en avtale med den personen du skrev at du hadde kontaktet. Ditt nærmeste bibliotek kan bestille bøker til deg hvis det er noe de ikke har i sitt sortiment. Mvh b-real Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Faen, pulte hu blodjenta igjen i stad. Begynte jo å blø igjen:P har alt for stor tissemann:( Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Faen, pulte hu blodjenta igjen i stad. Begynte jo å blø igjen:P har alt for stor tissemann:( 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Pulte hu blodjenta igjen i stad. Begynte jo å blø igjen:P har alt for stor tissemann:( Finn deg noen på din egen alder, da! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det går jo ikke, der har jo han ikke sjans! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Nope, er allikevel imponert over hvor god råd han har til rusbrus, røyk og kontantkort. Eller godteri og pokemonkort Endret 22. oktober 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kan forumveiledere banne meg i noen timer? 4 timer f.eks? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Har lyst på en av den 1. boka først før jeg kjøper hele sullamitten. Sånn får å se om det er noe for meg. Kjære Aleks, du kunne jo ha prøvd på et Bibliotek og lånt første boken og se om det var noe for deg før du gikk til det steget å kjøpe første boken :S kjære biril. Har ikke kjøpt noe som helst enda. Var et godt forslag da, selv om bibloteket her er litt dårliig. Skal se da, ellers så bare kjøper jeg den for 50 kr Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kan forumveiledere banne meg i noen timer? 4 timer f.eks? Veiledere har ikke noe av de rettighetene du er ute etter. Da må du nesten kontakte en moderator/admin kjære biril. Har ikke kjøpt noe som helst enda. Var et godt forslag da, selv om bibloteket her er litt dårliig. Skal se da, ellers så bare kjøper jeg den for 50 kr Hikke? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 kjære biril. Har ikke kjøpt noe som helst enda. Var et godt forslag da, selv om bibloteket her er litt dårliig. Skal se da, ellers så bare kjøper jeg den for 50 kr Kjære Alex. Jeg mottok ditt svar for noen minutter siden og jeg må bare beklage. Jeg trodde du allerede hadde inngått en avtale med den personen du skrev at du hadde kontaktet. Ditt nærmeste bibliotek kan bestille bøker til deg hvis det er noe de ikke har i sitt sortiment. Mvh b-real kjære biril. Takk for forslaget. Skriver på mobilen og er litt upresis. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kan forumveiledere banne meg i noen timer? 4 timer f.eks? Veiledere har ikke noe av de rettighetene du er ute etter. Da må du nesten kontakte en moderator/admin å.. ingen moderatorer på for øyeblikket, og administratorne er jo vegger hele gjengen.,... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvilket merke og modell var det du hadde Stoddart ? Dell skolepc jeg brydde meg aldri med å finne ut noe mer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kan forumveiledere banne meg i noen timer? 4 timer f.eks? Veiledere har ikke noe av de rettighetene du er ute etter. Da må du nesten kontakte en moderator/admin å.. ingen moderatorer på for øyeblikket, og administratorne er jo vegger hele gjengen.,... post litt CP så blir du kjapt bannet. ... unban kan dog være litt verre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Bah! Temperaturen inne i kjøleskapet vårt, står på fem grader. Likevel fryser det meste der inne. Nå har vi frosset skinke, frosset melk, frosne egg, frossen rømme, frossen kjøttdeig og alt for mye annet. Svært irriterende. -_- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 kjære biril. Takk for forslaget. Skriver på mobilen og er litt upresis.Kjære Alex. Dette forklarer dine merkelige dobbelposter ganske godt, håper du finner brillene dine og kan poste mer korrekt. Mvh b-real Kan forumveiledere banne meg i noen timer? 4 timer f.eks? Veiledere har ikke noe av de rettighetene du er ute etter. Da må du nesten kontakte en moderator/admin å.. ingen moderatorer på for øyeblikket, og administratorne er jo vegger hele gjengen.,... Rapporter en av dine egne poster så kan det hende noen med tilgang kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 kjære biril. Takk for forslaget. Skriver på mobilen og er litt upresis.Kjære Alex. Dette forklarer dine merkelige dobbelposter ganske godt, håper du finner brillene dine og kan poste mer korrekt. Mvh b-real Kjære B-real. Navnet mitt skrives med ks ikke x. Jeg er når tilbake på pc'en og trenger derfor ikke briller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg