b-real Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=4RlQwRCLTkc&hd=1 *knipse* 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg ser din tullevideo og høyner med en veldig søt historie: http://www.youtube.com/watch?v=4qCbiCxBd2M Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nå har jeg dusja, pynta meg og hatt på god parfymen. Er klar for å hente fallout new vegas <33 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Helg... Burger og øl! Se om jeg får kontakt med noen venner og så jeg slipper å drikke alene. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 How to survive the winter in Norway Student Information Centre Follow up to the introduction programme 2010. All new international students are invited to a seminar on how to survive the Norwegian winter. :new_woot: 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg griner snart, laptopen kjører seg varm på java og flash. 1 år og 4 måneder gammel. Død over støvspøkelset i say ! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Da var jeg ferdig med prøve i sannsynlighetsregning... levert inn prøva har jeg også... Bare en ting jeg lurer på som jeg ikke husket helt: Hva er sannsynligheten for å først få en 3'er og så en 4'er? Og Hva er sannsynligheten for å få 3'er og 4'er? Er det ikke, først sannsynligheten for å få en 3'r ganget med sannsynligheten for å få en 4'r (som jo er like stor). Sannsynligheten for å få en 3 og 4 blir vel... hmmm... Mye som blir borte på 2 år, og jeg som elsket sannsynlighet da gitt. Neh, var ikke mye hjelp i meg. Slå opp på ubetinget og betingen sannsynlighet i boka di om jeg ikke tar feil Lumpness: Jeg hadde,- i følge de som reparerte dataen, klart å smelte deler av prosessoren fordi den ble for varm og var fyllt opp av støv, dette var under 1 år etter jeg kjøpte den! Endret 22. oktober 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg jakter etter billige Morgan Kane bøker. Stod om han på tentamen og virket som kule bøker^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Here ya go: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat?sort=5&SEGMENT=&CATEGORY%2FMAINCATEGORY=&keyword=morgan+kane En hel stabel med MK til 200,- f.eks. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Har lyst på en av den 1. boka først før jeg kjøper hele sullamitten. Sånn får å se om det er noe for meg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har lyst på sykt mye bøker om 2. Verdenskrig, nazistene, berømte personer ol. som har kommet ut i det siste, men gidder ikke å kjøpe noen før jeg har fått lest de jeg har. Driver fortsatt på med den boken om Sovjetunionens innmarsj i Nazi-Tyskland. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvilket merke og modell var det du hadde Stoddart ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 gadd ikke mer når en bugg i spillet gjorde at "sist" save egentlig var rundt noen jævla veps elsno som er altfor op >_> som gjør at load = death Jeg har heldigvis sluppet unna bugs virker det som. Men bare du saver ofte så skal det ikek være noe problem. l4r5: Innlegget ditt om dobesøket made my day! :!: Holdte på å ramle ut av stolen her jeg sitter! Glad jeg gledet deg. Følte det var noe forumkafeen trengte å få vite om. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Fikk svar fra en kar på Finn nå som ikke har oppgitt noe navn. Han sier at han skal sende boka så snart jeg har overført pengene. Har jeg noen grunn til å stole på han eller ikke stole på han? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg jakter etter billige Morgan Kane bøker. Stod om han på tentamen og virket som kule bøker^^ Veldig bra valg! jeg leste min første morgan kane bok når jeg var 11-12 år. Har aldri lest hele serien, men jobber med saken nå, serien blir utgitt på nytt nå. Hvis du skal kjøpe bøkene brukt burde du i hvertfall se på bøkerne først, er lett at sider begynner å falle ut osv på så gamle bøker. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 hvorfor vil han ikke oppgi navn? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Aleks: Morgan Kane generasjonen ja? Det var min eksamen ifjor Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg jakter etter billige Morgan Kane bøker. Stod om han på tentamen og virket som kule bøker^^ Veldig bra valg! jeg leste min første morgan kane bok når jeg var 11-12 år. Har aldri lest hele serien, men jobber med saken nå, serien blir utgitt på nytt nå. Hvis du skal kjøpe bøkene brukt burde du i hvertfall se på bøkerne først, er lett at sider begynner å falle ut osv på så gamle bøker. Hvor blir den utgitt? Fant de til 99 kroner stykket, men lurer på om det blir litt stiv pris når frakten kommer i tillegg. hvorfor vil han ikke oppgi navn? Har ikke spurt enda, men er det noe jeg kan gjøre om han ikke sender den etter jeg har sendt pengene? Aleks: Morgan Kane generasjonen ja? Det var min eksamen ifjor Yeah Ganske artig oppgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg