Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var jeg ferdig med prøve i sannsynlighetsregning... levert inn prøva har jeg også...

 

Bare en ting jeg lurer på som jeg ikke husket helt:

 

Hva er sannsynligheten for å først få en 3'er og så en 4'er?

 

Og

 

Hva er sannsynligheten for å få 3'er og 4'er?

 

Er det ikke, først sannsynligheten for å få en 3'r ganget med sannsynligheten for å få en 4'r (som jo er like stor).

 

Sannsynligheten for å få en 3 og 4 blir vel... hmmm... Mye som blir borte på 2 år, og jeg som elsket sannsynlighet da gitt. Neh, var ikke mye hjelp i meg. Slå opp på ubetinget og betingen sannsynlighet i boka di om jeg ikke tar feil :tease:

 

Lumpness: Jeg hadde,- i følge de som reparerte dataen, klart å smelte deler av prosessoren fordi den ble for varm og var fyllt opp av støv, dette var under 1 år etter jeg kjøpte den!

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

gadd ikke mer når en bugg i spillet gjorde at "sist" save egentlig var rundt noen jævla veps elsno som er altfor op >_> som gjør at load = death

Jeg har heldigvis sluppet unna bugs virker det som. Men bare du saver ofte så skal det ikek være noe problem.

 

 

l4r5: Innlegget ditt om dobesøket made my day! :!: Holdte på å ramle ut av stolen her jeg sitter! :D

Glad jeg gledet deg. Følte det var noe forumkafeen trengte å få vite om.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg jakter etter billige Morgan Kane bøker. Stod om han på tentamen og virket som kule bøker^^

 

Veldig bra valg! jeg leste min første morgan kane bok når jeg var 11-12 år. Har aldri lest hele serien, men jobber med saken nå, serien blir utgitt på nytt nå.

 

Hvis du skal kjøpe bøkene brukt burde du i hvertfall se på bøkerne først, er lett at sider begynner å falle ut osv på så gamle bøker.

Lenke til kommentar

Jeg jakter etter billige Morgan Kane bøker. Stod om han på tentamen og virket som kule bøker^^

 

Veldig bra valg! jeg leste min første morgan kane bok når jeg var 11-12 år. Har aldri lest hele serien, men jobber med saken nå, serien blir utgitt på nytt nå.

 

Hvis du skal kjøpe bøkene brukt burde du i hvertfall se på bøkerne først, er lett at sider begynner å falle ut osv på så gamle bøker.

Hvor blir den utgitt? Fant de til 99 kroner stykket, men lurer på om det blir litt stiv pris når frakten kommer i tillegg.

 

hvorfor vil han ikke oppgi navn?

Har ikke spurt enda, men er det noe jeg kan gjøre om han ikke sender den etter jeg har sendt pengene?

 

Aleks: Morgan Kane generasjonen ja? Det var min eksamen ifjor :p

Yeah :p Ganske artig oppgave.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...