Bytex Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Gi meg en setning ordet er i bruk. Trenger en sammenheng. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 "Trackbacks For This Post" for eksempel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Heelg! Har dog vært høstferie hele uka, men det er noe spesielt med helgen Hva er planene for helga da ? Fylla! Og muligens motsatt kjønn-kro. Om jeg drar på den, blir det dog første gang jeg er der uten å være i kostyme og må betale for å komme inn. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Heelg! Har dog vært høstferie hele uka, men det er noe spesielt med helgen Hva er planene for helga da ? Fylla! Og muligens motsatt kjønn-kro. Om jeg drar på den, blir det dog første gang jeg er der uten å være i kostyme og må betale for å komme inn. Hvor er det motsatt kjønn-kro? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Gutter kler seg ut som jenter og jenter kler seg ut som gutter i think. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Gutter kler seg ut som jenter og jenter kler seg ut som gutter i think. Les hva jeg skrev da. Hvor er det slik kro? Han bor jo på Stienkjer så kansje det er i nærheten Endret 22. oktober 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Let me guess... Bodegaen http://www.youtube.com/watch?v=-kIJqXLMLwc aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw Endret 22. oktober 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Let me guess... Bodegaen For langt unna. Har bare lyst å dra ut i helgen jeg og, men vet ikke om jeg tørr å dra på brix igjen. Vært på nippen å blitt kastet ut de 2 siste gangene jeg var der Aaaawwwwwh, valper er søte Endret 22. oktober 2010 av Nurk Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Let me guess... Bodegaen For langt unna. Har bare lyst å dra ut i helgen jeg og, men vet ikke om jeg tørr å dra på brix igjen. Vært på nippen å blitt kastet ut de 2 siste gangene jeg var der Jeg har vært på bodegaen EN gang. Det som møtte meg var weirdass studenter med piperensere surra rundt hodet. Newrar going back there again. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Gah... da fikk jeg plutselig ikke så god tid til å gjøre alt jeg skulle i dag allikevel. Skulle liksom opp kl. 9 jeg... Menmen, var vel forventet med tanke på at jeg våknet 5-6 ganger mellom kl. 2 og 5 og endte med å gå ut på gårdsplassen i bare sko, boxer og t-skjorte for å finne nesespray (ja, jeg var desperat) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Dæven..det er ikke hver dag man ser en slik overskrift i avisen: Krokodille amok på fly - 20 døde 20 mennesker omkom da flyet styrtet i et bolighus. http://www.nettavisen.no/nyheter/article3011266.ece Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ok, den slår piperensende studenter GLATT Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nå fikk jeg nesten noia. Var på dass i stad. Da hørte jeg først en sprengningsalarm og så et rumlende smell. Da jeg kom tilbake så var internett borte. Heldigvis kom det tilbake. Var en god drit jeg fikk da. 8/10 tror jeg at jeg skal gi den. 10/10 på fart. Lettet nesten av rekylen der jeg satt. Lukta lå nesten på kebabnivå, så den får 7/10. Konsitensen var litt for myk så der gir jeg bare 5/10. 4 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Istad kom det to biler, og parkerte uttafor huset til naboen. De ringte på, og gikk rundt huset en 20-min tid. Dette så både jeg og naboen, så vi gikk bort sammen så de så oss. Nå står de åpenbart å snakker. Det er ikke biler jeg ville gjort innbrudd i (mercedes + en annen, relativt nye - 2000+). Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Istad kom det to biler, og parkerte uttafor huset til naboen. De ringte på, og gikk rundt huset en 20-min tid. Dette så både jeg og naboen, så vi gikk bort sammen så de så oss. Nå står de åpenbart å snakker. Det er ikke biler jeg ville gjort innbrudd i (mercedes + en annen, relativt nye - 2000+). Har de en samtale med hverandre? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ja. Det som gjør det enda mer suspekt er i juletider ifjor, så skjedde det samme hos naboen ved siden av, som jeg snakker ukentlig med. De kom tilbake om kvelden, og prøvde å komme inn men der sto "minste"jenta på 20 år. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Noes, jeg er fri for ordentlig kaffe Ikke ble det noe hospitering på meg i dag heller så...tja..what to fill 4 days with nothing to do? :\ 300kr i pengeboka er heller ikke så mye å skryte av til aktivitets-bruk. Noen som har en oppfrisker til den Seinfeld episoden der George argumenterer med at all aktivitet/morro koster penger? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 tror jeg kommer til å bli nutcase som gammel mann, merker jeg er blitt det litt allerede. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Da var vinterdekk på bilen, da var det bare å fylle på luft for så å vaske bilen, kjøpe nye vindusviskere og isskrape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg