Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heelg! :D Har dog vært høstferie hele uka, men det er noe spesielt med helgen :wee:

 

Hva er planene for helga da ?

Fylla! :D

Og muligens motsatt kjønn-kro. Om jeg drar på den, blir det dog første gang jeg er der uten å være i kostyme og må betale for å komme inn. :p

 

Hvor er det motsatt kjønn-kro? :blink:

Lenke til kommentar

Let me guess... Bodegaen :nei:

 

For langt unna.

 

Har bare lyst å dra ut i helgen jeg og, men vet ikke om jeg tørr å dra på brix igjen. Vært på nippen å blitt kastet ut de 2 siste gangene jeg var der :ermm:

Jeg har vært på bodegaen EN gang. Det som møtte meg var weirdass studenter med piperensere surra rundt hodet. Newrar going back there again.

Lenke til kommentar

Gah... da fikk jeg plutselig ikke så god tid til å gjøre alt jeg skulle i dag allikevel. Skulle liksom opp kl. 9 jeg...

 

Menmen, var vel forventet med tanke på at jeg våknet 5-6 ganger mellom kl. 2 og 5 og endte med å gå ut på gårdsplassen i bare sko, boxer og t-skjorte for å finne nesespray (ja, jeg var desperat)

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg nesten noia. Var på dass i stad. Da hørte jeg først en sprengningsalarm og så et rumlende smell. Da jeg kom tilbake så var internett borte.

Heldigvis kom det tilbake.

 

Var en god drit jeg fikk da. 8/10 tror jeg at jeg skal gi den.

10/10 på fart. Lettet nesten av rekylen der jeg satt. Lukta lå nesten på kebabnivå, så den får 7/10.

Konsitensen var litt for myk så der gir jeg bare 5/10.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Istad kom det to biler, og parkerte uttafor huset til naboen. De ringte på, og gikk rundt huset en 20-min tid. Dette så både jeg og naboen, så vi gikk bort sammen så de så oss. Nå står de åpenbart å snakker. Det er ikke biler jeg ville gjort innbrudd i (mercedes + en annen, relativt nye - 2000+).

Lenke til kommentar

Istad kom det to biler, og parkerte uttafor huset til naboen. De ringte på, og gikk rundt huset en 20-min tid. Dette så både jeg og naboen, så vi gikk bort sammen så de så oss. Nå står de åpenbart å snakker. Det er ikke biler jeg ville gjort innbrudd i (mercedes + en annen, relativt nye - 2000+).

Har de en samtale med hverandre?

Lenke til kommentar

Noes, jeg er fri for ordentlig kaffe :(

Ikke ble det noe hospitering på meg i dag heller så...tja..what to fill 4 days with nothing to do? :\

300kr i pengeboka er heller ikke så mye å skryte av til aktivitets-bruk.

 

Noen som har en oppfrisker til den Seinfeld episoden der George argumenterer med at all aktivitet/morro koster penger?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...