Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Vet ikke hva det er med denne, men jeg blir så glad av å lese den. ^^ Kan være teksten, kan være de fantastiske ansiktsuttrykkene, kan være at duden endelig oppdaterte igjen ... 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Heyhey, ikkeno sånn feministcrap her takkskalduha! Kjeften før jeg melder deg til Ottar, din misogyne gubbe! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 hadde jeg hatt skjegg skulle jeg lagd en flette av det, på haka og nedover. lang flette. Esj, hater sånn skjegg. Grusomt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Jeg er rimelig fornøyd med at jeg ikke slår noen på skjeggvekstområdet. Du har jo en dugelig bart da. Sorryyyyy, ja jeg skal vaske huset og alt det der når jeg kommer hjem. Hæhæ, jeg hadde det fletta før. Vurderer å spare igjen nå da. Endret 21. oktober 2010 av Demonfudge 3 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Ikke vurder det engang. De aller, aller fleste blir mye mer uaktraktiv med sånt skjegg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Hun ene drittkjerringen på Tom McRae hadde skjegg. Skikkelig stilig. Jeg har signert setliste, og det har venninnen min og! ^_^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Skjegg er awesome ALT skjegg er respektert. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Skjegg er awesome ALT skjegg er respektert. Blånekt, gulltråd, speil for evig osv Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Fanden, ett stykk reboot, og plutselig nekter nettverkskortet (ikke det trådløse, men det for tråd) å funke. Faen!! 3 reboots, også skrudde jeg opp maskina, strøk forsiktig over komponentene med mine snåsamann-varme hender, og nå funker det! (Som om noen la merke til første posten min her) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 ALT skjegg er respektert. Nei, nei, nei! Har du våre tenåring nokon gong? Han fyren i klassa som aldri barberer seg. Kanskje han ikkje tør å spør foreldra om skikkelig barberingsutstyr, kanskje han er ein jævla bygdis. Ingen kan vite det sikkert. Det einaste sikre er at haka hans ser ut som ballane til ein godt voksen mann. DET skjegget har nok alle sett, og kasta opp litt av. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Damn, fremdeles nummen i kjeften. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Håhåhå, nå holdt jeg på å si at du måtte sove på sofaen, men så så jeg den lyse skrifta. Luring1! Zerda: Tannlege? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Skjegg er awesome ALT skjegg er respektert. Jeg er skjegg- og barteløs nå, og det er lite gøy. Skulle vise kjæresten hvor rar jeg så ut uten skjeggvekst. Angrer. Kaldt er det og Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Håhåhå, nå holdt jeg på å si at du måtte sove på sofaen, men så så jeg den lyse skrifta. Luring1! Zerda: Tannlege? Faktisk ikke. Jeg spiste masse isbiter fordi jeg hele tiden hadde følelsen av å ha peanøttsmør i kjeften, og jeg ble veldig kvalm av det. Det hjalp ikke Q.Q. Tvangstanker? Neeei. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) hva hadde vel livet vært uten tvangstanker. kjenner at nå har jeg tatt helg selv om det er litt for tidlig. og med det døde tråden. Endret 21. oktober 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har vondt i tomlene, men det var verdt det! Castle Crashers. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Resurected it is , and dead again South Park og byssanlull her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg er kald på nesetippen. :S For å si det sånn, det pleier ikke å skje når jeg drikker vin. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg kjeder meg. Hvor er alle sammen? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Ikke i Gjøvik i hvertfall! Og hvorfor har ikke jeg noen rød måned på brukerstats -.- Endret 22. oktober 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg