Nstin Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 What hvem er Ludvig. DemoniZer. er det drikketorsdag eller? skulle hatt meg en dram jeg og. Kom til Steinkjer. Jeg har barskapet på gløtt. Jeg har absinth. Blir skikkelig middag her i dag, bønner, bacon og egg. Moro-absinth? Steinkjer ja! onsdagskveld er jeg der igjen! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Føkk dat shit. På grunn av den språkbruken der så blir det kraftig dasking når jeg kommer hjem. Jeg har absinth. Blir skikkelig middag her i dag, bønner, bacon og egg. Trippelhurra! Also, spare til skjegg? Y/N YES. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Har litt Jäger i skapet, skal klare å holde meg. Skal. Har selv en halv flaske her, noen glemte den igjen i helgen. Woho Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg orker ikke engang å begynne å ramse opp alt jeg har stående her. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Har selv en halv flaske her, noen glemte den igjen i helgen. Woho Min har stått siden 27. juli, fikk den på 18-årsdagen. Ett under at den ikke er vekke Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Will do Lemon... er på dag 4 eller 5, men mangler litt fylde til nå + at det tydligvis gror litt dårlig akkurat midt på haka Har ikke så mange som kan si så mye, så vi får vente og se om det blir bedre med litt tid Endret 21. oktober 2010 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har spart siden starten av september elns. Jeg vurderer å bare gi opp og shave alt og gå tilbake til å bli spurt om leg igjen. WTS dårlig skjeggvekst! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har sørgelig lite. 1/5 flaske Jack Daniels, 2 kartonger rødvin og 1 kartong rosévin. ...og en bayer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Alt for dårlig, Oda! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Oj, Datasmurf.... Jeg har nok litt bedre skjeggvekst enn deg heldigvis Endret 21. oktober 2010 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Til og med 12 år gamle asiatiske barnerumper har bedre hårvekst enn meg. -_- 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 hadde jeg hatt skjegg skulle jeg lagd en flette av det, på haka og nedover. lang flette. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Alt for dårlig, Oda! Men... jeg drikker jo opp det meste jeg kjøper. Og jeg drikker jo egentlig bare whiskey, øl og vin. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Du slår nok meg, Datasmurf. Litt skjegg på haken samt en bart er det jeg klarer. Og det ser dumt ut, enda verre er det at jeg er ginger Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Til og med 12 år gamle asiatiske barnerumper har bedre hårvekst enn meg. -_- Jammen hva med det stilige hakeskjegget ditt? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg er rimelig fornøyd med at jeg ikke slår noen på skjeggvekstområdet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg er rimelig fornøyd med at jeg ikke slår noen på skjeggvekstområdet. Jeg og egentlig. We win! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Til og med 12 år gamle asiatiske barnerumper har bedre hårvekst enn meg. -_- Jammen hva med det stilige hakeskjegget ditt? Som jeg ikke har barbert eller stussa på 2-3 år og fortsatt ikke ser ut som det har vokst noe? Alt for dårlig, Oda! Men... jeg drikker jo opp det meste jeg kjøper. Og jeg drikker jo egentlig bare whiskey, øl og vin. Da kjøper du for lite. hadde jeg hatt skjegg skulle jeg lagd en flette av det, på haka og nedover. lang flette. Det har alltid vært målet mitt, men det ser ikke ut som om jeg når det. Jeg er rimelig fornøyd med at jeg ikke slår noen på skjeggvekstområdet. Jeg og egentlig. We win! Jeg vet nå ikke det. Damer med skjegg kan være ganske pirrende. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg er rimelig fornøyd med at jeg ikke slår noen på skjeggvekstområdet. Jeg og egentlig. We win! Allright! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Heyhey, ikkeno sånn feministcrap her takkskalduha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg