Stoddart Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Fanden, ett stykk reboot, og plutselig nekter nettverkskortet (ikke det trådløse, men det for tråd) å funke. Faen!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Haha, tulla, det er alltid tid for rødvin. Dømrade fyllik! Ti, din hund! Kall ikke en frøken av slikt kaliber for fyllik. Det kan du spare til du kommer hjem til sengen min. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Så så, du skal få et glass når du kommer hjem fra kullgruvene (hvis det er mer igjen). Gå og tjen penger til oss nå, kjære. Nei altså, er i Alaska jeg nå. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Heller fyllik enn hengepupper. Ha pailabbene dine vekk fra inntektskilden og sengevarmer- jeg mener min partner i gode og onde dager, din skitne skjøge. Torstein: Hva har jeg sagt om det her? Si ifra hvis du krysser et verdenshav! Her har jeg stått i mitt ansikts sved og lagd middag til oss, også bare... er du i Alaska. Føkk dat shit. Endret 21. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 *kaste tykk potetmos på* MATKRIG! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 *kaste enchiladas-rester og katalanske panellets på* Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Neida, får vel poppe rødvinene jeg fikk da jeg besøkte vingård i Spania for 7 år siden ellerno etterhvert Blir spennende og se om den er blitt god elelr bare ill med tanke på lagringen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Oooo heiiiiiiiiiii Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 *kose seg med en litt for dyr Barolo til å drikkes på en torsdagskveld* Also, Oda, siden Ludvig slutta å henge her, så er det ikke noe rart at jeg går for sengevarmeren din. Han er ca like heit / the next best thing. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Marques de Monistrol reserva privada 1998 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 What hvem er Ludvig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 er det drikketorsdag eller? skulle hatt meg en dram jeg og. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Du kan få vin her. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Også har jeg litt over 10 liter eplevin som var ferdig i slutten av mai, har bare klart å bli kvitt rundt 20 liter. Den har vært med på mang en fyllekule, laget på hetvinsgjær for litt ekstra futt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Internett vin funker dårlig. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Også har jeg litt over 10 liter eplevin som var ferdig i slutten av mai, har bare klart å bli kvitt rundt 20 liter. Den har vært med på mang en fyllekule, laget på hetvinsgjær for litt ekstra futt Høres artig ut. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Har litt Jäger i skapet, skal klare å holde meg. Skal. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Føkk dat shit. På grunn av den språkbruken der så blir det kraftig dasking når jeg kommer hjem. Jeg har absinth. Blir skikkelig middag her i dag, bønner, bacon og egg. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Også har jeg litt over 10 liter eplevin som var ferdig i slutten av mai, har bare klart å bli kvitt rundt 20 liter. Den har vært med på mang en fyllekule, laget på hetvinsgjær for litt ekstra futt Høres artig ut. Ja, det er det. Annet enn han ene kameraten min som går på samme smellen hver gang :!: "Hmmm... den her var jo god jo." Så er det bare snakk om max en time før han er shitfaced Also, spare til skjegg? Y/N Endret 21. oktober 2010 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 What hvem er Ludvig. DemoniZer. er det drikketorsdag eller? skulle hatt meg en dram jeg og. Kom til Steinkjer. Jeg har barskapet på gløtt. Jeg har absinth. Blir skikkelig middag her i dag, bønner, bacon og egg. Moro-absinth? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg