Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, du veit, mine endeløse husmorprosjekter forpurres stadig vekk av mine ti tommeltotter. Satt og sydde på et kostyme her om dagen da noe kom i veien for nåla... Rimelig ubehagelig, spesielt iom. at den satt litt i, så jeg måtte dra den ut. Aaaahhh.

Lenke til kommentar

Jeg har piercing i begge brystvortene. De mest smertefulle jeg har tatt, men gikk nå greit. Synes sånt er gøy. :D

Har lyst til å ta i brystvortene jeg også. Vet ikke om jeg kan ta i begge though, ettersom den ene er skjært i, med skalpell.

Jeg drepte kafeen, med puppene mine. Great! Natta folks, tidlig opp i morgen.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Bah. Jeg klarte å ødelegge middagen min. :(

Skulle ha en medium entrecôte med potetmos og fløtesaus, for å få unna ting førd e går ut på dato, samt en god rødvin til.

Entrecôten har rare flekker og smaker rart.

Potetmosen er så tykk at jeg møter litt motstand når jeg skjærer den opp med kniv (med andre ord, for lite væske).

Fløtesausen ble for tykk (også for lite væske), og jeg hadde verken soyasaus eller geitost.

Rødvinen hadde dårlig kork for den brakk av på midten på vei ut, da jeg prøvde å skru ut restene, merka jeg at den skjøv seg selv nedover, så da var det bare å grave den ut. Fikk ut mesteparten, men det er fortsatt kork i vinen min. :(

Lenke til kommentar

Det er da virkelig ingenting å like! Hrmph!

Til søndagens middag trenger jeg ingredienser til mer saus, samt geitost, soyasaus, biffkniver og jeg burde ha vært hjemom og henta tyttebærsyltetøy også, men siden jeg ikke har det, får jeg bare kjøpe i stedet.

Hvilket butikkjøpt tyttebærsyltetøy smaker best?

Lenke til kommentar

Nei, du veit, mine endeløse husmorprosjekter forpurres stadig vekk av mine ti tommeltotter. Satt og sydde på et kostyme her om dagen da noe kom i veien for nåla... Rimelig ubehagelig, spesielt iom. at den satt litt i, så jeg måtte dra den ut. Aaaahhh.

Snakker vi hengepupper eller? :p

Lenke til kommentar

Jeg har sjøl, men hvis du har noe bedre tar jeg gjerne det. Hva kan du by på?

Haha, tulla, det er alltid tid for rødvin.

Dømrade fyllik!

Så så, du skal få et glass når du kommer hjem fra kullgruvene (hvis det er mer igjen). Gå og tjen penger til oss nå, kjære.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...