Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skifta dekk på bilen nå, skal jeg bare stramme til hjulmutterene hardt som bare faen jeg klarer?

Spørs hvor sterk du er! ikke stram for hardt, da blir det et helvete å få dem opp til våren..

Vel da tror jeg det er greit med at jeg tar i alt jeg har :b

Dro ikke til alt jeg hadde med vektstang liksom, men la foten oppå hjulkrysset og brukte vekta mens jeg dro..

Faller ihvertfall ikke av med det første.

EDIT: Fant ut IGÅR at det manglet 1 mutter på hvert eneste hjul, så er noen som har hatt det litt morsomt.

Fikk kjøpt nye på mekonomen da.

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Skulle hatt de gangene når jeg var "ung" og mente det å hoppe av i svingen var smart.

Så man slapp og stresse med en viss ting etterpå :!:

Haha, ja. Der og da er alt bekymringsfritt. I ettertid får man nesten panikk.

Edit: Tror jeg setter drikking på lista.

Endret av Zerda
Lenke til kommentar

Faller ihvertfall ikke av med det første.

Neida, men du kommer til å slite til våren. De strammer seg visst etterhvert, ble jeg fortalt. Og det må stemme for fy faen hvor hardt de satt i år.

Ene mutteren måtte vi kutte av, fordi den satt så godt... mm, jaja, nå har vi jo sånn über-maskin for å skifte dekk, fant den bare ikke fram istad : b

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Google Docs lagrer seg selv mens du skriver. Hvis du heller vil lagre manuelt (noe du da ikke trenger), finner du denne knappen øverst i høyre hjørne:

screenshot20101021at191.png

post-130531-1287681591,9551_thumb.png

Elsker deres supergode forklaringer med bilde :cool:

Men fant ut hvor feilen lå nå. Jeg hadde visst allerede lagret så var ikke rart at jeg ikke fant noe lagre-knapp.. Hadde de knappene vært synlige hadde jeg selvsakt sett dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...