Catkin Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 ja, nå kan du lure Hei, fortell nå. Hva ville du brukt den til? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 kunne man brukt det om man sa noe dust? om jeg skulle være så dust å si ja, om ei jente spør om hu ser feit ut i et eller annet, så kunne jeg bare trykka ctrl z og vips. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det var faktisk en veldig god ide. Da kunne du sluppet å svare, og jenta kunne unngått å bli lei seg fordi hun tvang fram et svar som kom helt feil ut. Jeg ville brukt den på mine egne tanker om jeg tenkte at jeg var feit. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Skulle hatt de gangene når jeg var "ung" og mente det å hoppe av i svingen var smart. Så man slapp og stresse med en viss ting etterpå :!: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Skifta dekk på bilen nå, skal jeg bare stramme til hjulmutterene hardt som bare faen jeg klarer? Spørs hvor sterk du er! ikke stram for hardt, da blir det et helvete å få dem opp til våren.. Vel da tror jeg det er greit med at jeg tar i alt jeg har :b Dro ikke til alt jeg hadde med vektstang liksom, men la foten oppå hjulkrysset og brukte vekta mens jeg dro.. Faller ihvertfall ikke av med det første. EDIT: Fant ut IGÅR at det manglet 1 mutter på hvert eneste hjul, så er noen som har hatt det litt morsomt. Fikk kjøpt nye på mekonomen da. Endret 21. oktober 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Skulle hatt de gangene når jeg var "ung" og mente det å hoppe av i svingen var smart. Så man slapp og stresse med en viss ting etterpå :!: Haha, ja. Der og da er alt bekymringsfritt. I ettertid får man nesten panikk. Edit: Tror jeg setter drikking på lista. Endret 21. oktober 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Faller ihvertfall ikke av med det første. Neida, men du kommer til å slite til våren. De strammer seg visst etterhvert, ble jeg fortalt. Og det må stemme for fy faen hvor hardt de satt i år. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Faller ihvertfall ikke av med det første. Neida, men du kommer til å slite til våren. De strammer seg visst etterhvert, ble jeg fortalt. Og det må stemme for fy faen hvor hardt de satt i år. Ene mutteren måtte vi kutte av, fordi den satt så godt... mm, jaja, nå har vi jo sånn über-maskin for å skifte dekk, fant den bare ikke fram istad : b Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 mm, jaja, nå har vi jo sånn über-maskin for å skifte dekk, fant den bare ikke fram istad : b Det har vi óg, men selv ikke den klarte jobben. Vi måtte kjøpe noe spesialverktøy på BilXtra. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 syns e ser dere punktert et sted uten tlf dekning, kjempe gøy med sånne hjul! men for all del bedre en når jeg fikk et verksted til og bytte bremsene, de hadde bare dytten inn mutterne! Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ahaha! Snø! Endelig :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 AAAAH iron maiden og whiskey. HELG ffs! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ah, DDE og creepy fucktards, kan denne kvelden bli verre? :| Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ah, DDE og creepy fucktards, kan denne kvelden bli verre? :| Du kunne blitt voldtatt, og deretter partert med øks. :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg tror heller Sjur ville voldtatt dem i LSD og alkorus Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ahaha! Snø! Endelig :!: Ja! Terrassen her ute begynner å bli hvit gitt. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ah, DDE og creepy fucktards, kan denne kvelden bli verre? :| Du kunne blitt voldtatt, og deretter partert med øks. :!: Ehrm.. rettelse: Du KAN bli voldtatt og partert med øks! Aldri si aldri Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Google Docs lagrer seg selv mens du skriver. Hvis du heller vil lagre manuelt (noe du da ikke trenger), finner du denne knappen øverst i høyre hjørne: Elsker deres supergode forklaringer med bilde Men fant ut hvor feilen lå nå. Jeg hadde visst allerede lagret så var ikke rart at jeg ikke fant noe lagre-knapp.. Hadde de knappene vært synlige hadde jeg selvsakt sett dem. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Sitter og ser ut av vinduet annethvert minutt i håp om å få se noe snø. Uten hell, enda. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 snør her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg