feggy Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Fail @ komplett.no Tidenes kjøp! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ja, det sier du vel til jentene også. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Grensevakt er de ikke, de er tollere. Så helt meningsløst å ha den tittelen. Lite intressant å vite at man omtrent ikke kan ta med noe til Australia. Nitrist, Tv Norge er en vitse kanal! TV generelt er bare teit. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 nei det er ikke store. Slimda jeg er på det der google docs og alt står på engelsk å jeg finner ikke noe lagre/save/store knapp. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Fail @ komplett.no Jeg lurer på om man kan få tilbake pengene om man faktisk kjøper...den. Men jeg tør uansett ikke å ta sjansen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 God aften. Me wants: http://www.halloweencostumes.com/red-fraggle-rock-costume.html Fragglene Kom å syng en sang *Klapp *Klapp* Leke gjør vi dagen lang. Vi er godt i gang. *Klapp* Klapp* I vårt fraggle berg. Jaa, sitter og tenker på om jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ja, det sier du vel til jentene også. ofc :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Er ikke noe som heter save. Tror bare jeg får skrive for hånd, kjenner latskapen melde seg. Får utsette rapporten litt til nå drar jeg i stallen for å ta kveldstellet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Er ikke noe som heter save. Tror bare jeg får skrive for hånd, kjenner latskapen melde seg. Får utsette rapporten litt til nå drar jeg i stallen for å ta kveldstellet. Trykk på disketten? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 nei det er ikke store. Slimda jeg er på det der google docs og alt står på engelsk å jeg finner ikke noe lagre/save/store knapp. Google Docs lagrer seg selv mens du skriver. Hvis du heller vil lagre manuelt (noe du da ikke trenger), finner du denne knappen øverst i høyre hjørne: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Petter: HEr har du forklaringen "sikkelig smellkyss i pannen" Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg skulle sminke meg i dag, også greide jeg selvfølgelig å treffe feil punkt med eyelineren. Ble veldig frustrert og tenkte "Hvor FAEN er "delete" knappen???". Hva..faa...en. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg skulle sminke meg i dag, også greide jeg selvfølgelig å treffe feil punkt med eyelineren. Ble veldig frustrert og tenkte "Hvor FAEN er "delete" knappen???". Hva..faa...en. Delete? Hva med denne? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Er ikke noe som heter save. Tror bare jeg får skrive for hånd, kjenner latskapen melde seg. Får utsette rapporten litt til nå drar jeg i stallen for å ta kveldstellet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ofte jeg tenker slik når jeg sminker meg selv, hvor i svarte er delete-knappen. Menmen, noe må vi også slite med Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Runar: Nei, seriøst. De har den ikke IRL. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ctrl+Z er en fin funksjon. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Ja, kunne det ikke vært et sted i lufta slike ting bare dukket opp. Men hva skulle dere brukt den til. Dere sminker dere jo ikke. Eller...gjør dere kanskje det. Endret 21. oktober 2010 av Zerda Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 ja, nå kan du lure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg