Bytex Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har 11000 til overs. Hva slags spill skal jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) :!: Strippe-show Noen her som har peiling på usb-mixere eller god kontroller til Traktor? Endret 21. oktober 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har 11000 til overs. Hva slags spill skal jeg kjøpe? Drit i spill, kjøp deg en ny synth eller to! Evt. spar opp litt til og kjøp en rå theremin! Som en Moog Etherwave Pro. *drømme* Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Skifta dekk på bilen nå, skal jeg bare stramme til hjulmutterene hardt som bare faen jeg klarer? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har 11000 til overs. Hva slags spill skal jeg kjøpe? Drit i spill, kjøp deg en ny synth eller to! Evt. spar opp litt til og kjøp en rå theremin! Som en Moog Etherwave Pro. *drømme* Faen skal du med det? latterligste greia ever da. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Skifta dekk på bilen nå, skal jeg bare stramme til hjulmutterene hardt som bare faen jeg klarer? Mer eller mindre ja. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har 11000 til overs. Hva slags spill skal jeg kjøpe? Drit i spill, kjøp deg en ny synth eller to! Evt. spar opp litt til og kjøp en rå theremin! Som en Moog Etherwave Pro. *drømme* Faen skal du med det? latterligste greia ever da. Kom fra rette nebbet :!: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har 11000 til overs. Hva slags spill skal jeg kjøpe? Drit i spill, kjøp deg en ny synth eller to! Evt. spar opp litt til og kjøp en rå theremin! Som en Moog Etherwave Pro. *drømme* Faen skal du med det? latterligste greia ever da. Kom fra rette nebbet :!: Hva???? Nå trenger jeg en forklaring. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Skifta dekk på bilen nå, skal jeg bare stramme til hjulmutterene hardt som bare faen jeg klarer? Nei, det skal du absolutt ikke. Du risikerer å dra av gjengene på boltene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Skifta dekk på bilen nå, skal jeg bare stramme til hjulmutterene hardt som bare faen jeg klarer? Spørs hvor sterk du er! ikke stram for hardt, da blir det et helvete å få dem opp til våren.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ah, Nå blir det Grensevakten på TvNorge. Et av de programmene som faktisk er interessante på TV om dagen. Akkompagnert med middag! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 God aften. Me wants: http://www.halloweencostumes.com/red-fraggle-rock-costume.html Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ah, Nå blir det Grensevakten på TvNorge. Et av de programmene som faktisk er interessante på TV om dagen. Akkompagnert med middag! Latterlig program! Grensevakt er de ikke, de er tollere. Så helt meningsløst å ha den tittelen. Lite intressant å vite at man omtrent ikke kan ta med noe til Australia. Nitrist, Tv Norge er en vitse kanal! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 God aften. Me wants: http://www.halloweencostumes.com/red-fraggle-rock-costume.html Fragglene Kom å syng en sang *Klapp *Klapp* Leke gjør vi dagen lang. Vi er godt i gang. *Klapp* Klapp* I vårt fraggle berg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ah, Nå blir det Grensevakten på TvNorge. Et av de programmene som faktisk er interessante på TV om dagen. Akkompagnert med middag! Latterlig program! For ikke å snakke om den forferdelige "musikken" de spiller av før og etter pauser. Jeg får kreft og aids og det som verre er hvis jeg har volumet litt høyt og ser på Grensevakten. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Et annet ord for å lagre på engelsk,? det er ikke save. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Et annet ord for å lagre på engelsk,? det er ikke save. Store? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Et annet ord for å lagre på engelsk,? det er ikke save. Store? mahahaha i wuz faster than you Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg