Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vet, noen av oss støtter utvikleren til å lage flere dødsfete spill istedet for å piratkopiere.

Det er fint det for dere som har haugevis av penger, så slipper vi som er lutfattige å bruke opp resten av pensjonen til å kjøpe et spill.

Det skal også sies at jeg har støttet Bethesda flere ganger, og jeg har sendt mange koselige tanker til de, så det burde holde.

Jeg er lutfattig, men er det noe jeg vil ha, så bruker jeg penger på det.

Det være seg om det kan fiskes opp eller ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du vet, noen av oss støtter utvikleren til å lage flere dødsfete spill istedet for å piratkopiere.

Det er fint det for dere som har haugevis av penger, så slipper vi som er lutfattige å bruke opp resten av pensjonen til å kjøpe et spill.

Det skal også sies at jeg har støttet Bethesda flere ganger, og jeg har sendt mange koselige tanker til de, så det burde holde.

Jeg er lutfattig, men er det noe jeg vil ha, så bruker jeg penger på det.

Det være seg om det kan fiskes opp eller ikke.

Støttes, selv om jeg ikke er lutfattig :cool: og heller ikke spiller noe særlig spill lenger. Vil jeg ha en DVD boks eller DVD film så kjøper jeg den, jeg torrenter ikke.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde Fallout nå, men det klikket så fort jeg kom inn på menyen. Er så møka lei av å fikse sånne feil nå at jeg ikke gidder å prøve engang.

Høres strengt talt ut som en piratkopieringsfeil. Har fått mange av de der.

Nopeley, måtte oppdatere lydkortdriver.

Lenke til kommentar

Var avhengig av det i gamle dager.

Brukte glatt et par hundre kroner på det i uka. Minst. Både sukkerfri og med sukker, men sukkerfri var det som var mest avhengighetsskapende.

Gikk med "noen" pakker dagen, for å si det mildt. Hjalp ikke på at mutter var like avhengig og hadde et skremmende stort lager med Extra hun hadde hamstra på tax-free, og som hun fylte på hver gang hun var utenlands.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...