Mchansern Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Nja, har vel de fleste postene mine i Ferie og reise samt Mote og velvære om jeg husker riktig. Og nei, ikke de skumle trådene om piercing eller tattoo. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Du vet, noen av oss støtter utvikleren til å lage flere dødsfete spill istedet for å piratkopiere. Det er fint det for dere som har haugevis av penger, så slipper vi som er lutfattige å bruke opp resten av pensjonen til å kjøpe et spill. Det skal også sies at jeg har støttet Bethesda flere ganger, og jeg har sendt mange koselige tanker til de, så det burde holde. Jeg er lutfattig, men er det noe jeg vil ha, så bruker jeg penger på det. Det være seg om det kan fiskes opp eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg prøvde Fallout nå, men det klikket så fort jeg kom inn på menyen. Er så møka lei av å fikse sånne feil nå at jeg ikke gidder å prøve engang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hmm. Fallout 3 vil ikke starte med saven min hvor jeg har completa spillet. Og hver gang jeg prøver å starte en ny save, fryser det bare. :S Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg prøvde Fallout nå, men det klikket så fort jeg kom inn på menyen. Er så møka lei av å fikse sånne feil nå at jeg ikke gidder å prøve engang. Kjøpe det kanskje ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg prøvde Fallout nå, men det klikket så fort jeg kom inn på menyen. Er så møka lei av å fikse sånne feil nå at jeg ikke gidder å prøve engang. Høres strengt talt ut som en piratkopieringsfeil. Har fått mange av de der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Du vet, noen av oss støtter utvikleren til å lage flere dødsfete spill istedet for å piratkopiere. Det er fint det for dere som har haugevis av penger, så slipper vi som er lutfattige å bruke opp resten av pensjonen til å kjøpe et spill. Det skal også sies at jeg har støttet Bethesda flere ganger, og jeg har sendt mange koselige tanker til de, så det burde holde. Jeg er lutfattig, men er det noe jeg vil ha, så bruker jeg penger på det. Det være seg om det kan fiskes opp eller ikke. Støttes, selv om jeg ikke er lutfattig og heller ikke spiller noe særlig spill lenger. Vil jeg ha en DVD boks eller DVD film så kjøper jeg den, jeg torrenter ikke. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg bare sendte en melding til en dame, så tok det 30 sek før jeg fikk svar tilbake om at jeg har jobb frem til sommeren. Lett å få jobb hvis du bor i fredrikstad og har god erfaring med svømming Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg prøvde Fallout nå, men det klikket så fort jeg kom inn på menyen. Er så møka lei av å fikse sånne feil nå at jeg ikke gidder å prøve engang. Høres strengt talt ut som en piratkopieringsfeil. Har fått mange av de der. Nopeley, måtte oppdatere lydkortdriver. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Huh. Fant nettopp to pakker tyggis. En gikk ut på dato for to år siden, en for fem år siden. Jeg må begynne å spise opp slikt snart. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Huh. Fant nettopp to pakker tyggis. En gikk ut på dato for to år siden, en for fem år siden. Jeg må begynne å spise opp slikt snart. Eventuelt ikke kjøpe det i første omgang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Var avhengig av det i gamle dager. Brukte glatt et par hundre kroner på det i uka. Minst. Både sukkerfri og med sukker, men sukkerfri var det som var mest avhengighetsskapende. Gikk med "noen" pakker dagen, for å si det mildt. Hjalp ikke på at mutter var like avhengig og hadde et skremmende stort lager med Extra hun hadde hamstra på tax-free, og som hun fylte på hver gang hun var utenlands. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Er det ikke slik man kan få laxerende effekt av? Hilsen Besta, 94 år, Buskerud. Endret 21. oktober 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 SWEET LEMONAAAAAAAAAAAAAADE! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Er det ikke slik man kan få laxerende effekt av? Hilsen Besta, 94 år, Buskerud. Sukkerfrie produkter tilsatt søtningsmiddel? Jo. Noe man merker om man gomler i seg nok Läkerol. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg spiste 20-30 c-vitamin tabletter på jobb en gang jeg kjedet meg (vi lager dem med kjempegod smak)..det var ikke lurt for magen heller. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Sitte i en stappfull flybuss midt i rushtrafikken på vei mot Bergen... Oi så gøy jeg har det! Daft Punk på øret da, det veier litt opp. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Har 500 kr å sløse på spel. Medal of Honor eller New Vegas? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Har 500 kr å sløse på spel. Medal of Honor eller New Vegas? Mac eller Windows? Samme greia. Endret 21. oktober 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Nei..absolutt ikke Svelemoe: Hvis du vil ha mest mulig ut av pengene vil jeg si New Vegas. MoH er morsomt, men ikke verdt dine 500kr. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg