Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der kom årets første snø på sørlandet. Huff og huff. :(

 

Slutt å klag! Hvis du ikke tåler snø og kulde så har du ingenting i Norge å gjøre.

Det er ikke jeg som klager, det er scooteren. Fra nå av må jeg slite meg ned til busstoppet, vente, ta buss i 30 minutt, gå 10 minutt opp til skolen. HVER jævla DAG!

Lenke til kommentar

Jeg skal legge meg SAIKO tidlig i dag! Døgna, og har vært vikar/kostymesyerske på skolen her i dag. Blir deilig å komme hjem til senga. Er så utslitt at jeg er enda mer lettrørt enn vanlig - en av ungene dro i meg og spurte om jeg var lei meg da jeg grein av at en liten gutt sang "Tom, snart 10".

 

 

Lenke til kommentar

Jeg skal legge meg SAIKO tidlig i dag! Døgna, og har vært vikar/kostymesyerske på skolen her i dag. Blir deilig å komme hjem til senga. Er så utslitt at jeg er enda mer lettrørt enn vanlig - en av ungene dro i meg og spurte om jeg var lei meg da jeg grein av at en liten gutt sang "Tom, snart 10".

 

Hva svarte du da?

 

JEG SKAL PÅ KONSERT I DAG! :w00t:

 

JEG SKAL DRIKKE I DAG! :new_woot:

Det skal jeg også.

 

Endelig kommer du med et bra innlegg igjen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg skal legge meg SAIKO tidlig i dag! Døgna, og har vært vikar/kostymesyerske på skolen her i dag. Blir deilig å komme hjem til senga. Er så utslitt at jeg er enda mer lettrørt enn vanlig - en av ungene dro i meg og spurte om jeg var lei meg da jeg grein av at en liten gutt sang "Tom, snart 10".

 

Hva svarte du da?

At det var en trist sang, bare. Det gjør det ekstra sterkt at gutten som sang den sliter med familieproblemer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...