After Dark Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Da snør det igjen. Tviler på at det blir så lenge denne gangen heller. Burde gå og få meg en burger snart. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Og der kom årets første snø på sørlandet. Huff og huff. Slutt å klag! Hvis du ikke tåler snø og kulde så har du ingenting i Norge å gjøre. Endret 21. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 JEG SKAL PÅ KONSERT I DAG! JEG SKAL DRIKKE I DAG! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Og der kom årets første snø på sørlandet. Huff og huff. Slutt å klag! Hvis du ikke tåler snø og kulde så har du ingenting i Norge å gjøre. Det er ikke jeg som klager, det er scooteren. Fra nå av må jeg slite meg ned til busstoppet, vente, ta buss i 30 minutt, gå 10 minutt opp til skolen. HVER jævla DAG! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg skal legge meg SAIKO tidlig i dag! Døgna, og har vært vikar/kostymesyerske på skolen her i dag. Blir deilig å komme hjem til senga. Er så utslitt at jeg er enda mer lettrørt enn vanlig - en av ungene dro i meg og spurte om jeg var lei meg da jeg grein av at en liten gutt sang "Tom, snart 10". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 JEG SKAL PÅ KONSERT I DAG! JEG SKAL DRIKKE I DAG! Det skal jeg også. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg skal legge meg SAIKO tidlig i dag! Døgna, og har vært vikar/kostymesyerske på skolen her i dag. Blir deilig å komme hjem til senga. Er så utslitt at jeg er enda mer lettrørt enn vanlig - en av ungene dro i meg og spurte om jeg var lei meg da jeg grein av at en liten gutt sang "Tom, snart 10". Hva svarte du da? JEG SKAL PÅ KONSERT I DAG! JEG SKAL DRIKKE I DAG! Det skal jeg også. Endelig kommer du med et bra innlegg igjen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hvor mange tilleggspakker finnes det egentlig til Fallout III? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hvor mange tilleggspakker finnes det egentlig til Fallout III? Hvorfor lurer du på det nå? Det er vel Fallout: NV som er tingen i ringen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg skal legge meg SAIKO tidlig i dag! Døgna, og har vært vikar/kostymesyerske på skolen her i dag. Blir deilig å komme hjem til senga. Er så utslitt at jeg er enda mer lettrørt enn vanlig - en av ungene dro i meg og spurte om jeg var lei meg da jeg grein av at en liten gutt sang "Tom, snart 10". Hva svarte du da? At det var en trist sang, bare. Det gjør det ekstra sterkt at gutten som sang den sliter med familieproblemer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 4 eller 5, er det ikke? Also, Fallout 3 er fortsatt episk, selv om NV har kommet / kommer. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Lurer fordi jeg har spillet, men ingen tilleggspakker. Kanskje på tide å spille gjennom det på nytt snart, selv om jeg må innrømme at jeg likte Mass Effect bedre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Etter å ha orka å se på coveret som ligger like ved siden av meg, så er det 5. Operation: Anchorage The Pitt Broken Steel Point Lookout Mothership Zeta Hvor finner jeg New Vegas billigst til PC? Og jeg har ingen intensjoner om å laste det ned. Det skal brukes penger på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Elkjøp pleier å være billigst på spill, faktisk. Spaceworld og gamestop er ofte 100kr dyrere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Og om jeg for en gangs skyld driter i å ha det fysisk og bare vil laste det ned for å få det fortest mulig? Usikker på om jeg gidder å bruke €49.99 hos Steam, det må da finnes noen billigere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Jeg pleier å sjekke direct2drive også. http://www.direct2drive.co.uk/9894/product/Buy-Fallout-New-Vegas-Download Endret 21. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) edit: Britene får det billigere. Kosta €0,04 mindre der enn på Steam. Da får jeg heller gå til Elkjøp i morra. Endret 21. oktober 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hva faen?! Jeg var netopp å svömte. Skiftet om, og la alle klärne i garderoben, vel tydeligvis må jeg ha glemt å låse inn bokseren min, og hvor finner jeg den?! I dusjene! Hvem faen er så sadistisk?! Ikke faen om jeg skal ha sopp i skrevet, så her sitter jeg i biblioteket med kun bukser. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Huff...her napper man ut ETT lite busehår, også sitter jeg og nyser i 3 minutter etterpå.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 så her sitter jeg i biblioteket med kun bukser. Befriende, er det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg