Sirslask Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Slasken AWAY! Jeg køyer etter å ha fått meg en koslig venninne og tøset bort hele dagen forann skjermene mine, levd livet slik det skal Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Stolt av deg Slasken. Sov søtt og drøm så nerdete du kan. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 How did you know :o Jepp, surfer støtt på www.playx.no og QXL etter billige spill Herlig (og kostbar) hobby. !""#"#¤"#¤ = *banne noe inni granskauen over treg data hjemme hos mamma* Jeg er synsk. Visste du ikke det?Selv så har jeg visst det siden neste torsdag. Men nå skal jeg køye tror jeg. Kos dere! Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Slasken AWAY! Jeg køyer etter å ha fått meg en koslig venninne og tøset bort hele dagen forann skjermene mine, levd livet slik det skal Enig God natt alle sammen, da køyer også denne tøtta. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Natta til Lars, og nerdete drømmer sendes i den retning også. ^^ Nerdete drømmer sendes også i retning av Teovina. ^^ <utbrudd> Jeg hater å bli blokket og forstå det. xD Kan ikke folk klare å blokke litt i hemmelighet? x) </utbrudd> Endret 17. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) det bare slår meg at det er mange folk her nå.. edit: jober folk nattskift eller har de bare mindre å gjøre på enn, ja, meg..? Endret 17. februar 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Nerder + helg/ferie/nattevakt = masse folk. ^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Hvem har blokket deg U9? Gonatta lars! *kosepå* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hvem har blokket deg U9? Gonatta lars! *kosepå* Hemmeligheten blir med meg i graven. Edit: SLUTT MED DEN SKRIVEMÅTEN. xD Jeg vil ikke bli vant med det. xD Skriv i det minste 9e? xD Endret 17. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jepp, surfer støtt på www.playx.no og QXL etter billige spill Herlig (og kostbar) hobby. !""#"#¤"#¤ = *banne noe inni granskauen over treg data hjemme hos mamma* Kjøpe spill? Har litt dårlig samvittighet for nedlastningen min innimellom egentlig. I morgen skal jeg kjøpe en psp, og jeg har allerede funnet ut hvordan jeg skl modifisere en til bla. å spille nedlastede spill, og har allerede begynt å laste ned noen torrents. *Hate på get, som begrenser internetten min så fort jeg starter utorrent * Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 NgZ: Hysj. Vi har ikke lov å snakke om slikt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) NgZ: Hysj. Vi har ikke lov å snakke om slikt. Den infoen _bidrar_ jo ikke akkurt til kopiering da. Endret 17. februar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Ne-ei, men vi har visst ikke lov å snakke i det hele tatt. Jeg ble i allefall moderert baki tråden ett sted når jeg deltok i en diskusjon om nedlastning og sa fyfy. oO Men, avsporing. NgZ: "Fordi om" er vel lov, selv om det er litt sånn, tardete? Eller? Endret 17. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Men, avsporing. NgZ: "Fordi om" er vel lov, selv om det er litt sånn, tardete? Eller? Stryk "om", så er du i mål. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Stryk "om", så er du i mål. Hm. Da skifter jo meningen. Faen, klokka er for tidlig til å diskutere grammatikk. xD Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Hm. Da skifter jo meningen. Faen, klokka er for tidlig til å diskutere grammatikk. xD Nei, meningen skifter ikke. "Om" har ingenting der og gjøre. Om du føler at om må brukes, er det antakeligvis "selv om" du skal bruke i stedet. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg bruker "selv om" automatisk. Men jeg tror jeg skal begynne å bruke "selvom", just for teh lulz. ^^ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 God morgen folks. Hva skjer? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Men herregud da! Er ingen våkne? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Men herregud da! Er ingen våkne? Joda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg