Mikkel™ Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 L4r5 slår kvinnfolk i søvne Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Da var snøen så og si borte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 L4r5 slår kvinnfolk i søvne Jeg slår aldri "kvinnfolk". De få gangene jeg slår folk så er det fordi de fortjener det. Da overser jeg slike ubetydelige ting som kjønn. Da var snøen så og si borte. Ikke her enda. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Da var snøen så og si borte. Ikke her enda. Her har det snødd i ett i hele dag. Muligens i hele natt også- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Aah, jeg sitter og hører Vincent Price lese the Raven. Frysningeeeer. Åh, den er så bra! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Aah, jeg sitter og hører Vincent Price lese the Raven. Frysningeeeer. Åh, den er så bra! Bare idioter vil si seg uenig med det der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Uenig i at den er bra. Basert på det faktum at jeg ikke har hørt den. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Da var snøen så og si borte. Er det slik som kalles en "Icebreaker"? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Her har det snødd i ett i hele dag. Muligens i hele natt også- Det snør som faen her også. Jeg ligger under dyna og prøver å fortrenge det. Eneste positive med snø er at det kanskje isoloerer litt. Er latterlig dårlig isolering her i huset. Uenig i at den er bra. Basert på det faktum at jeg ikke har hørt den. Da er du dobbelt-idiot. Nei, trippel-idiot.Først er du idiot for ikke å ha hørt/lest en slik klassiker. Så er du idiot for å ikke å like den. Tilslutt er du idiot for å danne deg en mening om noe du ikke har kunskap om. Jeg sier dette med kjærlighet, selvsagt. Endret 21. oktober 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=bOXnxmlEkY0&feature=player_embedded slik ble vi født Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Uenig i at den er bra. Basert på det faktum at jeg ikke har hørt den. Hvordan kan du ikke ha hørt den? o_O Oh well. Kan like dette. Har fått "lekser" til mandag. Spille Fallout 3. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Great... Kom til å tenke på nå at det mest sannsynlig er en sammenheng mellom betennelsen jeg har i kjeften og hodepinen jeg har hatt i snart 2 uker. Hvorfor er tannlege så infernalsk dyrt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hvorfor er tannlege så infernalsk dyrt?Fordi markedet er villig til å betale så mye. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Hvorfor er tannlege så infernalsk dyrt?Fordi markedet er villig til å betale så mye. Jeg vil ikke! Får dra til smeden å få han til å trekke tanna mi. Endret 21. oktober 2010 av Petter Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hvorfor er tannlege så infernalsk dyrt?Fordi markedet er villig til å betale så mye. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Får dra til smeden å få han til å trekke tanna mi.Hvorfor det? Hva har smeden gjort for å fortjene å bli dratt til? Og tror du virkelig han er så villig til å hjelpe deg etter at du har gitt ham en på trynet? Det er godt mulig, men jeg har ikke kontakt med henne så jeg vet ikke. Men siden du vet det så antar jeg at du er en horekunde. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Får dra til smeden å få han til å trekke tanna mi.Hvorfor det? Hva har smeden gjort for å fortjene å bli dratt til? Og tror du virkelig han er så villig til å hjelpe deg etter at du har gitt ham en på trynet? Det er godt mulig, men jeg har ikke kontakt med henne så jeg vet ikke. Men siden du vet det så antar jeg at du er en horekunde. Smeder er kjent for å være ganske hardføre karer så han tåler det nok Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Tror det er bare i nerdete rollespill at smeder ser ut som Hulk Hogan.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Tror det er bare i nerdete rollespill at smeder ser ut som Hulk Hogan.. Nei 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Yay! Jeg vant 25 kroner på flaxlodd! Nå skal jeg kjøpe meg ett nytt flaxlodd! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg