Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan du bli dårlig av Burger King? Bli dårlig av Mc Donalds er en smal sak, iallefall hvis du tar Big Tasty, men av Burger King? :eek: Har jeg aldri greid.

Må være burgeren fordi både jeg og tiny har renna poop å ligger lang flat. Gikk en times tid etter at jeg spiste den å den kom i retur igjen.

Fått renna poop jeg også :(

Så nå sitter jeg her med rainymood og Turnabout Jazz mens jeg drikker cola :thumbup:

Lenke til kommentar

Blah. I hate elever on the videregående skole. Enten så veit de åpenbart ingenting, altså så åpenbart at de veit det selv, eller så tror de de veit alt.

og; jeg liker ikke å bli beskyldt for å snoke på folks facebookkontoer.

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Å så våken vi er i dag. Arbeidsdagen har ikke begynt og jeg har nok klart å fucke opp allerede. :new_woot:

Jeg drømte foresten at L4r5 og Espenpai klikka og krangla inne på en butikk, og jeg ble skikkelig sint og lei meg for det skjedde visst "hele tiden". Og når jeg våkna i dag var jeg selvfølgelig sint på L4r5. :D

Lenke til kommentar

SERIØST KAN DERE BEGYNNE Å STÅ OPP ELLERRRRRRRRRRR

Jeg har vært oppe siden 0620 jeg :(

Dagens gode gjerning: Hjalp en mann å finne frem på flyplassen, samt av flytoget.

Pyse. Sto opp 0600 jeg. :/

Riktignok fordi jeg hadde stilt vekkeklokka feil, og jeg ikke klarte å sovne igjen, men pytt :p

Jeg er syk. Magen min dreper meg.

ta igjen? :p

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...