Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mMmm ... Jeg har funnet den endelige grunnen til hvorfor WiMP er bedre enn Spotify. Og det etter å bare ha brukt WiMP i litt under en time!

WiMP har 20 album med Pink Floyd! :D

Jaa, testet ut WiMP selv idag. Får litt lyst til å bruke det istedet for Spotify. Har jo diskografien til PF på hardisken, men.

Lenke til kommentar

Hvordan kan du bli dårlig av Burger King? Bli dårlig av Mc Donalds er en smal sak, iallefall hvis du tar Big Tasty, men av Burger King? :eek: Har jeg aldri greid.

Må være burgeren fordi både jeg og tiny har renna poop å ligger lang flat. Gikk en times tid etter at jeg spiste den å den kom i retur igjen.

Lenke til kommentar

Huff, det var en lang halvtime.

Derfor man har torrenter ferdig nedlastet.

Ser på en Horizon-dokumentar nå. Der sa narratoren at the big bang var på en torsdag. Fullstendig unyttig informasjon, men likevel interresant.

Hmmm.

Hvordan i allverden skulle de liksom klare å dokumentere noe slikt? :blink:

@Gipsy: TEITEN! :mad:

:(

Lenke til kommentar

Hmmm.

Hvordan i allverden skulle de liksom klare å dokumentere noe slikt? :blink:

Ikke så vanskelig. De har jo målt hvor fort universet utvider seg. Dermed kan man gå andre veien og se når det var et nullpunkt. Og det har de regnet ut på sekundet. Flere milliondelsekund også mener jeg å huske. Og ved å telle det vi regner som "dager" tilbake så blir det på en torsdag.
Lenke til kommentar

Hvordan kan du bli dårlig av Burger King? Bli dårlig av Mc Donalds er en smal sak, iallefall hvis du tar Big Tasty, men av Burger King? :eek: Har jeg aldri greid.

Må være burgeren fordi både jeg og tiny har renna poop å ligger lang flat. Gikk en times tid etter at jeg spiste den å den kom i retur igjen.

Hvorfor gir du burgerkingmat til hunden din?

Lenke til kommentar

Hahahahha. Harry Potter :love:. Jeg er i julestemning! Bare ... 6 bøker igjen å lese.

Kos deg! Skal snart ta dem fram for den årlige leserunden, jeg óg.

Det er så kos. Leser litt nå og da. Mest når jeg har fri fra jobb og slikt. Skal starte på toern i kveld.

Skal starte på toern din jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

mMmm ... Jeg har funnet den endelige grunnen til hvorfor WiMP er bedre enn Spotify. Og det etter å bare ha brukt WiMP i litt under en time!

WiMP har 20 album med Pink Floyd! :D

Jaa, testet ut WiMP selv idag. Får litt lyst til å bruke det istedet for Spotify. Har jo diskografien til PF på hardisken, men.

Det har jeg også, og en del av dem på CD og vinyl. ^^

Lenke til kommentar

Hvorfor gir du burgerkingmat til hunden din?

Ga han halvparten siden det smakte dritt. Bruker å gi middags rester til han å :omg:

Lenke til kommentar

Interessant. Snakket med en jente fra utlandet, som ikke skjønte hvordan i alle dager vi kunne leve med toaletter uten spyle-muligheter.

Dvs: spyle seg under når man var ferdig. Tørkepapir var visst ikke nok. :dontgetit:

Spyle? Som i vannstråle i anus? Det blir vel berre rot og ekkelt?

Lenke til kommentar

Interessant. Snakket med en jente fra utlandet, som ikke skjønte hvordan i alle dager vi kunne leve med toaletter uten spyle-muligheter.

Dvs: spyle seg under når man var ferdig. Tørkepapir var visst ikke nok. :dontgetit:

Spyle? Som i vannstråle i anus? Det blir vel berre rot og ekkelt?

korrekt, dere vet det at hadde resten av verden brukt like mye papir som det vi gjør, så hadde det ikke vært trær igjen :O jungel ord jeg hørte :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...