Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen komme og jage vekk søstra til dama mi? Jeg prøver så godt jeg kan å overse henne og svare kort så hun skal bevege seg til et annet sted i huset, men hun skal absolutt sitte inne på rommet mitt og henge over meg.

Hvis du skrev dette mens hun såg på, så kanskje hun tok hintet?

Så åpenbar har jeg ikke lyst til å være. Fikk heldigvis en telefon så jeg hadde en unnskyldning til å jage henne ut. Fikk faen ikke skifta en gang. Måtte sitte med dyna rundt meg fordi hun bare satt der.

Hun har ikke de helt beste sosiale antennene, men faen heller da.

Lenke til kommentar
Jeg kan godt komme og skremme hu jeg ezze
Takk, men er foreløpig kvitt henne nå. Håper hun bare ikke bestemmer seg for å komme inn og plante seg i senga mi igjen. Hva er det som får folk til å bli sittende så lenge når man tydelig prøver å se opptatt ut og ikke en gang svarer ordentlig?
Lenke til kommentar

Har du aldri hørt om papiprpose L4r5?

Beklager, never heard of.

Uansett. Det plager meg litt at jeg er kanskje det mest klokke-gale mennesket jeg har hørt om. Jeg er til enhver tid nødt til å vite hva smo skal foregå til hvilket klokkeslett, jeg har aldri mistet en buss eller et tog. Når jeg f.eks skal kjøpe en Dvd eller matvarer så vet jeg på forhånd hvilken buss jeg skal ta til, og hvilken buss jeg skal ta fra butikken. Jeg må også vite hva klokken er konstant. Jeg takler ikke å komme forsent til noe. I sommer gjorde jeg et eksperiment hvor jeg skulle se hvor mye forsent jeg greide å komme til en avtale. Jeg knakk sammen etter 7min.

Lenke til kommentar

Har du aldri hørt om papiprpose L4r5?

Beklager, never heard of.

Uansett. Det plager meg litt at jeg er kanskje det mest klokke-gale mennesket jeg har hørt om. Jeg er til enhver tid nødt til å vite hva smo skal foregå til hvilket klokkeslett, jeg har aldri mistet en buss eller et tog. Når jeg f.eks skal kjøpe en Dvd eller matvarer så vet jeg på forhånd hvilken buss jeg skal ta til, og hvilken buss jeg skal ta fra butikken. Jeg må også vite hva klokken er konstant. Jeg takler ikke å komme forsent til noe. I sommer gjorde jeg et eksperiment hvor jeg skulle se hvor mye forsent jeg greide å komme til en avtale. Jeg knakk sammen etter 7min.

haha da er vi ganske motsatt. jeg ser aldri på klokka :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...