b-real Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Indeed, det er agurktid blant landets mediebedrifter. Men det generer nok en del klikk fra nysgjerrige nordmenn. Er agurktider? Sitter igjen med at det inntrykket at det er agurktider hele tiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Kan noen komme og jage vekk søstra til dama mi? Jeg prøver så godt jeg kan å overse henne og svare kort så hun skal bevege seg til et annet sted i huset, men hun skal absolutt sitte inne på rommet mitt og henge over meg.Hvis du skrev dette mens hun såg på, så kanskje hun tok hintet? Så åpenbar har jeg ikke lyst til å være. Fikk heldigvis en telefon så jeg hadde en unnskyldning til å jage henne ut. Fikk faen ikke skifta en gang. Måtte sitte med dyna rundt meg fordi hun bare satt der.Hun har ikke de helt beste sosiale antennene, men faen heller da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg kan godt komme og skremme hu jeg ezzeTakk, men er foreløpig kvitt henne nå. Håper hun bare ikke bestemmer seg for å komme inn og plante seg i senga mi igjen. Hva er det som får folk til å bli sittende så lenge når man tydelig prøver å se opptatt ut og ikke en gang svarer ordentlig? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hun vil sikkert komme tilbake og forplant seg i senga di. Nei hæ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hun vil sikkert komme tilbake og forplant seg i senga di. Nei hæ? Neitakk. Av de søstrene så er det dama mi som fikk både utseendet, IQ og EQ.Finnes ikke noe vondt i henne da. Hun bare er sånn. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ha samleie med henne i misjonærstilling med den hensikt å forplante sex L4r5. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 69 dl. Virket som om du visste det når du siterte diskutert åja.. nei, er bare så morsomt med alle kodene og alle som så desperat vil vite dem! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har du aldri hørt om papiprpose L4r5? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ha samleie med henne i misjonærstilling med den hensikt å forplante sex L4r5. Naughty! Har du aldri hørt om papiprpose L4r5? Det er sånn man puster i når man hyperventilerer etter en traumatiserende opplevelse? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 haha Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har du aldri hørt om papiprpose L4r5? Beklager, never heard of. Uansett. Det plager meg litt at jeg er kanskje det mest klokke-gale mennesket jeg har hørt om. Jeg er til enhver tid nødt til å vite hva smo skal foregå til hvilket klokkeslett, jeg har aldri mistet en buss eller et tog. Når jeg f.eks skal kjøpe en Dvd eller matvarer så vet jeg på forhånd hvilken buss jeg skal ta til, og hvilken buss jeg skal ta fra butikken. Jeg må også vite hva klokken er konstant. Jeg takler ikke å komme forsent til noe. I sommer gjorde jeg et eksperiment hvor jeg skulle se hvor mye forsent jeg greide å komme til en avtale. Jeg knakk sammen etter 7min. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 smo? Det har jeg aldri hørt om Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 smo? Det har jeg aldri hørt om http://www.google.no/search?q=define%3Asmo&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 www.lmgtfy.com Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Av de søstrene så er det dama mi som fikk både utseendet, IQ og EQ. Tviler jeg sterkt på siden hun liker gomp! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har du aldri hørt om papiprpose L4r5? Beklager, never heard of. Uansett. Det plager meg litt at jeg er kanskje det mest klokke-gale mennesket jeg har hørt om. Jeg er til enhver tid nødt til å vite hva smo skal foregå til hvilket klokkeslett, jeg har aldri mistet en buss eller et tog. Når jeg f.eks skal kjøpe en Dvd eller matvarer så vet jeg på forhånd hvilken buss jeg skal ta til, og hvilken buss jeg skal ta fra butikken. Jeg må også vite hva klokken er konstant. Jeg takler ikke å komme forsent til noe. I sommer gjorde jeg et eksperiment hvor jeg skulle se hvor mye forsent jeg greide å komme til en avtale. Jeg knakk sammen etter 7min. haha da er vi ganske motsatt. jeg ser aldri på klokka Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg finne ikke klokken min. Den er extremsport og greier... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Longcat is long: http://www.tv2nyhetene.no/snop/her-er-verdens-lengste-puuuuuus-3320386.html Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 den katta bør være ganske rask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg